گزارش تصویری / مراحل رفع نقص خودروی تویوتا در نمایندگی ها

در خبر ها امده بود شرکت تویوتا بالغ بر ۴ میلیون خودروی خود را به علت نقص فنی فراخوانده است.

به گزارش بانکی دات آی آر ، سیستم پدال گاز این خودروها با مشکل مواجه بوده و رئیس شرکت تویوتا نیز روز گذشته طی کنفرانس خبری از مشتریان خود عذرخواهی کرد.

 

گزارش تصویری زیر مراحل بررسی و رفع نقص خودروها در یکی از نمایندگی های تویوتا را نشان می دهد

در همین زمینه بخوانید :

کنفرانس خبری رئیس شرکت تویوتا و حاشیه های آن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم : سرویس بین الملل بانکی دات آی آر

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *