مسابقات خوب ,گزارش های افتضاح

 

تیم اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی گوانگجو روزهای طلایی را سپری می کند و کسب مدال های رنگین و پی در پی ورزشکاران سبب شادمانی و افزایش حس غرور ملی هم میهنانمان شده است با این وجود گزارش های بد و پر از اشتباه گزارشگران تلویزیون کام مردم را تلخ می کند.

به گزارش بانکی دات آی آر  گروه  ورزش شبکه سه سیما روز گذشته 12 ساعت برنامه ورزشی و پخش مستقیم مسابقات آسیایی را تدارک دیده بود که با وجود حجم بالا, این برنامه ها از کیفیت مناسبی برخوردار نبود.

 

 

در طی گزارش گزارشگران بارها صدای جواد خیابانی که در خواست خود کار و کاغذ می کرد شنیده می شد البته این تنها اشکال صدا برداری برنامه های روز گذشته نبود بلکه عدم تطبیق صدا و تصویر درحین پخش زنده مسابقات وزنه برداری سبب آزردگی بینندگان می شد به نحوی که صدا ۳۰ ثانیه جلوتر از تصویر پخش می شد وپیش از اینکه تصویر برخورد وزنه به زمین دیده شود صدای آن پخش می شد.

از سوی دیگر اشتباهات فاحش گزارشگران سبب سردرگمی بینندگان می شد به نحوی که گزارشگر بخش والیبال مسابقات بیش از ۲۰ دقیقه نتیجه بازی را ۱۹ به ۱۳ اعلام می کرد و از اختلاف فاحش امتیاز تیم ایران با رقیب سخن می گفت این در حالی بود که تابلو ورزشگاه وتصاویر تلویزیونی  تعداد امتیاز های تیم ایران را 15 نشان می داد بعد از گذشت زمانی نسبتا طولانی و پس از رد و بدل شدن چندین امتیاز گزارشگر بدون اشاره به اشتباهش در حین گزارش به اعلام صحیح امتیازات پرداخت و این بر سردرگمی بینندگان افزود.

متاسفانه در حین گزارش بازی ها و حتی هنگام مصاحبه با قهرمانان ملی برخی گزارشگران نام ورزشکاران را به خاطر نداشته و بعضا به اشتباه از ایشان یاد می کردند که این امر از ضعف های فاحش خبری برنامه های دیروز به شمار می رود.

به نظر می رسد صدا و سیما که وظیفه پوشش این رخداد مهم ورزشی آسیا را بر عهده گرفته علاوه بر توجه به حجم کمی پوشش رقابت های ورزشی لازم است به محتوا و نحوه گزارش بازی ها نظارت بیشتری داشته باشد.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

شیطنت کودکانه و برداشت از حساب بانکی برای فیس بوک

کدام یک از مشاهیر کارمند بانک بودند؟

اقتصاد غزه به روایت تصاویر / قسمت دوم

تصویر/بانکداری الکترونیک به نوین ترین شیوه!

گزارش تصویری/گزارشی دیدنی از بانک های مرکزی جهان

روش تبلیغاتی نایک در هنگام بحران

بدترین فجایع فناوری در طول تاریخ!

کشوری که هیچ بانکی ندارد …

۱۵ اثر بی نظیر معماری جهان(۲)

اولین دانشگاه همبرگر مک دونالد در چین!

چک از کجا آمد؟

گزارش تصویری / پولدارها تعطیلات کجا می روند ؟

ساخت بزرگترین جیپ دنیا در امریکا

با پول چه کارهایی میشه کرد ؟

طراحی خانه متحرک و بسیار کوچک ویژه کارتن خواب ها

نمایشگاهی از دیکتاتورهای تاریخ

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *