در ماه آینده، لوگوی شرکت یاهو ظاهری جدید به خود خواهد گرفت؛ اما چند تا از فاکتورهای لوگوی قدیمی یاهو پابرجا خواهد ماند و از صحنه روزگار محو نخواهد شد؛ رنگ بنفش و علامت تعجب لوگوی یاهو از بازماندگان لوگوی قدیمی یاهو هستند.
این شرکت تصمیم گرفته که در طول یک ماه ، ۳۰ لوگوی جدید خود را در معرض دیده کاربرانش قرار دهد و در روز سیام از لوگوی جدیدی که قرار است به صورت ثابت در صفحه اصلی یاهو باشد، رونمایی کند. لوگوی جدید یاهو در روز پنجم سپتامبر رونمایی میگردد. مدیر بازاریابی شرکت یاهو، کتی ساویت، ذکر کرده که هدف یاهو از راه اندازی این کمپین بیشتر یک حالت تفریحی و تبلیغاتی دارد.
مدیرعامل یاهو، ماریسا میر، در طول سال گذشته بیشتر روی تکنولوژی موبایل و استارتآپ های بسیار کوچک کارکرده و به نوعی سیاستهای خود را به نسبت چندین سال گذسته تغییر دادهاست. برای مثال، اخیرا یاهو اپلیکیشنی برای سیستم عامل iOS عرضه کرده برای آگاهی از وضعیت آب و هوا است.
حدود هجده سال است که لوگوی شرکت یاهو، تغییر چندانی نکرده و طبق آنچه که از یاهو شنیده شده، این شرکت یک طراحی مدرن روی لوگویش انجام داده و سعی کرده که با خط کاری جدیدش آن را تطبیق دهد. البته به نظر میآید که واقعا جا داشت که یاهو همچین کاری را انجام دهد، زیرا شرکتهایی چون موتورولا، فیسبوک و … هم لوگوهایشان را به کل تغییر دادند و لوگوی یاهو هم پس از هجده سال، نیاز به تغییر پیدا کردهاست.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
================
- جهانگیری همه استخدام های فله ای را متوقف کرد
- چه زمانی تلفن بدهکار قطع می شود؟
- رنو خواستار بازگشت به بازار ایران است
- چرا همه ثروتمند نیستند؟!
- كلاهبرداري اينترنتي به بهانه جمع آوري فطريه
- استخدام های روز- ۱۶مرداد ۹۲
- نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری ۱۶مرداد ۹۲
- شارژر تقلبی بدهید، اصل بگیرید
- بهمنی: نباید انتظار تورم تکرقمی داشت
- «جی پی اس» مغز انسان کشف شد
- خشك كردن صورت با پول توسط سياستمدارمشهور + تصاوير
- علاءالدین نیازمند احیاست+ عکس
- چاپ ایران چک جدید ۵۰ هزار تومانی
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز۱۶ مرداد ۹۲
- آداب صحبت کردن با تلفن
- کلاهبرداری در امداد خودروها بیداد میکند
- اعلام جزئیات نحوه جریمه بانکهای متخلف در پرداخت تسهیلات
- قیمت انواع شیرینی و آجیل در آستانه عید فطر