«ایما تجارت»، اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت رونمایی شد

«ایما تجارت» اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت، در مراسمی با حضور معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مدیرعامل، رئیس، معاون و عضو هیات مدیره بانک تجارت و مدیران ارشد گروه صنعتی طبیعت ماکان رونمایی شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مهران محرمیان در این مراسم با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های ارزش‌آفرین از جمله بانکداری دیجیتال توسط بانک‌ها، ارائه خدمات نو بانک تجارت به مشتریان را مصداق گام برداشتن به سوی بانکداری دیجیتال و شایسته قدردانی دانست.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات متمرکز شده در اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت (ایما تجارت) ابراز امیدواری کرد این پروژه با موفقیت در فضای کسب‌وکاری کشور اجرا شود.

محصولی جدید در خدمت هلدینگ‌های بزرگ

اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت نیز با اشاره به خدمات قابل ارائه در اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت اظهار داشت: «ایما تجارت»، در واقع خدمتی جدید، ویژه هلدینگ‌های بزرگ با تعداد زیرمجموعه و تراکنش‌های مالی بالا است و به‌صورت مشخص مجموعه خدمات بانکی، مالی و کسب‌وکاری آنها را در یک پلتفرم واحد و جامع گردهم آورده و ارائه می‌کند.

«ایما تجارت» تلاش دارد با پیوند زدن اکوسیستم یکپارچه در کسب‌وکار روزمره مشتریان از طریق دیجیتالی کردن فرآیندها و مشارکت فینتک‌ها، دسترسی دیجیتال مشتریان به اطلاعات و سرویس‌های بانکی را تسهیل و تجربه مشتری را بهبود بخشد.

این محصول کاربردی به‌عنوان اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت با رویکردی علمی و پس از انجام مطالعات گسترده در راستای توسعه محصولات راهبردی این بانک طراحی شده است. مدیریت مالی جامع هلدینگ‌ها، مدیریت نقدینگی و موبایل بانک شرکتی، امکان ارسال صورت حساب تایید شده توسط بانک برای شخص ثالث با استفاده از کدهای QR ، تنوع تولید شناسه و همچنین تنظیمات سرفصل‌های مالی طبق الگوی کسب وکاری مشتری از جمله خدمات این اکوسیستم به شمار می‌روند.

سرویس‌های این پلتفرم در سه دسته کلی خدمات بانکی، مالی و غیرمالی با شعار «همه خدمات روی میزشما» به مشتریان ارزنده حقوقی ارائه می‌شود و چشم‌انداز «ایما تجارت» به‌عنوان نخستین پلتفرم بانکی کشور، در واقع حمایت، مشارکت و همراهی با کسب‌وکار روزمره مشتریان است.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 519

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *