راهنمای فعال سازی و نحوه استفاده از همراه بانک ملت

برای ساده کردن استفاده از سامانه بانکداری از طریق پیامک، طراحی و تولید نرم افزاری تحت زبان برنامه نویسی جاوا و آندروید (ویژه تلفن همراه) صورت گرفته است تا متقاضیان با استفاده از آن خدمات متنوعی دریافت کنند.

راهنمای فعال سازی همراه بانک
۱. مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب
۲. تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات الکترونیک (همراه بانک)
۳. دریافت پاکت محتوی رمز از کاربر شعبه
۴. مراجعه به سایت (https://Mobile.bankmellat.ir/mobile) پس از گذشت 2 ساعت از زمان صدور رمز
۵. انتخاب گزینه دریافت کلید تبادل
۶. ورود شماره تلفن همراه/ رمز همراه بانک/عبارت امنیتی (دقت شود که شماره تلفن همراه با شماره ای که قبلا در فرم مربوطه به شعبه ارائه گردیده و بر اساس آن رمز همراه بانک دریافت گردیده است، مغایرت نداشته باشد.)
۷. دریافت کلید تبادل ۱۶ کاراکتری (متشکل از عدد و حرف) و انتخاب گزینه تایید
۸. مشاهده پیغام فعال سازی
۹. انتخاب گزینه دریافت نرم افزار همراه بانک
۱۰. انتخاب تلفن همراه مورد نظر از لیست موجود
۱۱. انتخاب گزینه Save و ذخیره کردن نرم افزار بر روی رایانه
۱۲. unzip  نمودن نرم افزار دریافتی و مشاهده نرم افزار مربوطه با پسوند jar در برخی از گوشی ها (مانند بعضی از گوشی های سامسونگ) در صورت نیاز، هر دو فایل jar و jad را بر روی تلفن همراه انتقال داده و به جای نصب با فایل jar با اجرای فایل jad نرم افزار را نصب نمایید.
۱۳. توجه شود که برای استفاده از آخرین ویرایش نرم افزار همراه بانک ملت و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی, حتما این نرم افزار را از سایت فوق الذکر دریافت نمایید.
۱۴. انتقال نرم افزار از کامپیوتر به تلفن همراه با استفاده از کابل یا هر وسیله دیگری مانند بلوتوث
۱۵. اجرای نرم افزار دریافتی و نصب آن بر روی تلفن همراه
۱۶. در صورت موفقیت آمیز بودن نصب نرم افزار، یک icon با لوگوی بانک ملت جهت استفاده از همراه بانک در قسمت برنامه ها یا بازیهای تلفن همراه شما ایجاد می شود.
۱۷. ورود رمز دریافتی از شعبه و تکرار آن و همچنین ورود کلید تبادل در صفحه مزبور (دقت شود هنگام ورود کلید تبادل از حروف کوچک لاتین استفاده شود)
۱۸. انتخاب گزینه ذخیره مبنی بر ثبت اطلاعات فوق در تلفن همراه
۱۹. مشاهده پیام خوش آمدگویی و انتخاب گزینه ورود به سامانه
۲۰. مشاهده منوی اصلی خدمات همراه بانک
۲۱. انتخاب گزینه “به روز رسانی حساب ها” و تایید آن جهت ارسال پیامک به مرکز پیام
۲۲. مشاهده پیام “درخواست ارسال شد”
۲۳. پس از چند لحظه پیام ” تمام حساب های شما به روز شدند” از سوی بانک ارسال می شود و آن گاه می توانید از همراه بانک استفاده نمایید.
۲۴. چنانچه شماره حساب یا کارتهای متعددی نزد بانک ملت دارید و می خواهید که فقط برخی از آنها را در سامانه همراه بانک مشاهده کنید، در هر زمان می توانید برطبق جدول ذیل به گزینه “انتخاب حساب ها” مراجعه کنید.
۲۵. لیست کلی  شماره حساب ها و کارت های شما  نمایش داده می شود و می توانید امکان مشاهده آنها را در همراه بانک تعیین کنید، پس از اعمال تغییرات در انتخاب حساب ها و ذخیره سازى آن مى باید در نرم افزار همراه بانک، حساب هاى خود را به روز رسانى کنید.
شایان ذکر است که حداکثر تعداد ۶ حساب و ۴ کارت در همراه بانک قابل نمایش است.

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *