استخدام موسسه مالی و اعتباری میزان سال ۹۲

موسسه مالی و اعتباری میزان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل کارمند امور بانکی و تحصیلداری به تفکیک شهرها و پستهای ذیل از طریق آزمون و مصاحبه جذب و استخدام می نماید.

 

 

الف ) شرایط عمومی :
1- اعتقاد و پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی
۲- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت برای آقایان
۳- دارا بودن صلاحیت های اخلاقی ، سیاسی و اجتماعی
۴- عدم سوءپیشینه کیفری
۵- عدم منع قانونی استخدام و نداشتن تعهد خدمت به سایر سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی
۶- تسلط به مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL
۷- بومی بودن ( شهر محل تولد) و یا حداقل سه سال سکونت در شهر مورد تقاضا.
۸- داشتن سلامت جسم و روان با تایید مراجع پزشکی
۹- حداقل سن ۲۲ سال و حداکثر ۳۰ سال.

ب) شرایط اختصاصی برای پست های مربوطه :

۱-کارمند امور بانکی:
*فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته های تحصیلی بانکداری / علوم بانکی/ حقوق / حسابداری / آمار/ مدیریت گرایش بازرگانی، مالی و صنعتی/ کامپیوتر با گرایش نرم افزار، سخت افزار و IT ، ریاضی با گرایش محض و کاربردی/ اقتصاد گرایش علوم اقتصادی، بازرگانی، پول و بانکداری، صنعتی، نظری / کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی
*دارا بودن حداقل معدل ۱۴
*آشنایی به زبان انگلیسی
*برخورداری از روابط عمومی مناسب و آراستگی ظاهر

شرح وظایف سازمانی:
۱- نگهداری و آماده کار بودن دستگاه‌های تحت اختیار از قبیل کامپیوتر ، فاکس ، دستگاه پول شمار ، چاپگر و غیره و آماده سازی آنها جهت شروع کار روزانه
۲- احاطه به انواع خدمات بانکی و اطلاع‌رسانی پاسخگویی به مراجعین و مشتریان در مورد افتتاح حساب و وام ها و تسهیلات اعطایی موسسه و ضوابط و مقررات مربوطه
۳- قرار دادن فرم های مورد نیاز در اختیار مشتریان جهت تکمیل نمودن در هنگام افتتاح حساب یا دریافت وام و تسهیلات و راهنمایی در نحوه تکمیل آنها و اخذ پوشش های تعیین شده جهت استفاده آنها از تسهیلات و تشکیل پرونده مورد نیاز
۴- افتتاح انواع حساب برای مشتریان بر حسب درخواست و طبق دستورالعمل تعیین شده
۵- انجام کنترل لازم بر روی چک و حواله‌جات دریافتی جهت به حساب گذاشتن یا پرداخت آنها و برگشت حواله‌جات و چک‌های مشتری در صورت کسر موجودی
۶- معدل گیری و محاسبه میانگین حساب مشتریان جهت ارائه تسهیلات و دریافت تاییدیه لازم از مافوق و محاسبه مبلغ بازپرداخت توسط مشتری و کارمزد و سود مربوطه و تسهیم آن بین سال ها و ماه های مختلف
۷- آماده نمودن دفترچه های افتتاح حساب ، دفترچه های اقساط و دسته چک طبق درخواست مشتریان و ضوابط شرکت ، شماره زدن و ممهور نمودن و ارائه به آنها
۸- ثبت اطلاعات مورد نیاز مربوط به مشتریان و اسناد در دفاتر ، کامپیوتر و کاردکس های مربوطه و انجام محاسبات ، مانده گیری و تهیه ترازهای مورد نیاز در مواعد
۹- تلاش در جهت جذب و جلب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی
۱۰- ثبت اقساط وام مشتریان و محاسبه سود تاخیر انجام شده جهت پرداخت توسط مشتری
۱۱- تهیه و ارائه صورتحساب کارکرد حساب مشتریان درخصوص مبالغ دریافتی و پرداختی و مانده حساب
۱۲- انجام امور مربوط به چک های واگذاری و انتقالی مشتریان و به حساب گذاشتن چک های مشتریان به حساب شعبه در بانک مربوطه
۱۳- محاسبه سود سپرده های مشتریان طبق دستورالعمل تعیین شده و ثبت و واریز به حساب های مربوطه پس از تایید مافوق
۱۴- وصول کلیه حواله ها و چک های داخلی از طریق سیستم فاکس
۱۵- تحویل چک های نقدی به تحصیلدار مربوطه و پیگیری جهت وصول یا برگشت آنها
۱۶- انجام تماس ها و پیگیری تلفنی جهت اقساط معوق بیش از مدت تعیین شده
۱۷- اعلام مشکلات ، نواقص و مغایرات مشاهده شده به مافوق و پیگیری لازم جهت رفع آنها
۱۸- همکاری در تهیه نامه های اداری ، درخواست ها ، مکاتبات و تهیه گواهی ها و رسیدهای مورد نیاز
۱۹- انجام امور مربوط به بایگانی شعبه و بسته بندی اسناد و زونکن نمودن آنها طبق ضوابط و دستورالعمل تعیین شده
۲۰- مشارکت در نقل و انتقال و نظافت شعبه
۲۱- انجام سایر وظایف محوله حسب دستور مقام مافوق

۲- تحصیلداری: (مخصوص آقایان)
*فارغ التحصیل مقطع دیپلم
*دارا بودن حداقل معدل ۱۴
*دارا بودن گواهینامه رانندگی اتومبیل و موتورسیکلت
*برخورداری از روابط عمومی مناسب و آراستگی ظاهر
شرح وظایف سازمانی:
۱- دریافت چک ، اوراق بهادار و اسناد بانکی برابر صورت تسلیمی
۲- تحویل اوراق بهادار ، اسناد بانکی و چک ها به بانک ها و شعب، اشخاص و اخذ رسید در دفاتر مربوطه
۳- به حساب گذاشتن چک های مشتری در بانک ها و دریافت وصولی یا برگشتی آنها
۴- تحویل و تحول وصول و انتقال پول از بانک ها به شعب و بالعکس
۵- وصول کردن چک های مشتری از بانک ها و صندوق ها و بردن حوالجات مشتری به شعب مربوطه حسب دستور مسئولین واحد
۶- انجام کارهای بین بانکی ، بین شعبه ها و بین بانک ها و شعب بر حسب نیاز
۷- جمع آوری مراسلات و چک های شعب و تحویل و تحول آنها به قسمت چک های انتقالی واحد مرکزی
۸- همکاری با دایره حقوقی جهت ارسال پرونده اختتامیه وام به شعب تعیین شده و پرداخت وجه واریز به جاری حقوقی و به حساب گذاشتن چک های حقوقی در شعب تعیین شده
۹- تسویه حساب با شعب درخصوص چک ها و تحویل دادن چک های فاکس شده و برگشتی
۱۰- دریافت و توزیع پرونده ها ، اسناد ، نشریه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل ها و چک ها ، فرم های وام تایید شده برابر صورت یا طبق سفارش از ادارات مرکزی به شعب و انتقال اسناد از قبیل (فرم وام ، چک های شهرستان) از شعب به دفتر مرکزی
۱۱- تحویل نامه های دبیرخانه و انتقال به شعب و حوزه ها و … و جمع آوری نامه ها از صندوق پستی
۱۲- تحویل گرفتن نامه ها ، اوراق و مدارک و قرار دادن آنها در زونکن ها و پرونده های مربوطه
۱۳- حفظ و نگهداری پرونده ها و اسناد و مدارک محرمانه شرکت و جلوگیری از دسترسی افراد غیرمسئول به آنها
۱۴- انجام امور خدماتی و فعالیت های مرتبط در محل خدمت
۱۵- انجام سایر وظایف محوله حسب دستور مقامات مافوق

تذکرات :
۱- شروع ثبت نام از ساعت ۸ صبح سه شنبه ۹۲/۱۰/۲۴ الی ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۹۲/۱۰/۲۶ به مدت سه روز و فقط از طریق سایت www.mizanbank.ir خواهد بود.
۲- ثبت نام هیچگونه حقی را برای افراد ایجاد ننموده و موسسه بر اساس نیاز خود در مراکز مربوطه نسبت به انتصاب افراد مورد نیاز اقدام می نماید .
۳- تکمیل فرم دقیق و کامل انجام پذیرد تا در اولویت بندی کاملاً لحاظ گردد .
۴- در انتخاب شهر مورد تقاضا دقت نمایید زیرا در صورت پذیرش امکان هیچ‌‌گونه جابجایی نخواهد بود.
۵- چنانچه موسسه در هر یک از مراحل جذب و استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده توسط داوطلب و یا عدم تطبیق هر یک از شرایط اعلامی گردد، از ادامه فرایند استخدامی متقاضی جلوگیری و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۶- موسسه در رّد یا قبول درخواست متقاضی مختار می باشد .
۷- هر فرد تنها مجاز به انتخاب یک شغل می باشد .
۸- با توجه به چند مرحله‌ای بودن ثبت نام لطفا نسبت به نگهداری کد پیگیری اخذ شده از سایت در هر مرحله جهت امکان ادامه فرایند ثبت نام کوشا باشید. موسسه در خصوص مفقود شدن کد پیگیری و بازماندن متقاضی از ورود به مراحل بعدی ثبت‌نام مسئولیتی نخواهد داشت.
۹- اطلاع‌رسانی در خصوص نتایج ثبت‌نام از طریق پیامک و تنها از شماره 3000700500 صورت خواهد پذیرفت، پس در وارد نمودن صحیح شماره تلفن همراه خود دقت نمایید.
۱۰- با توجه به اینکه تمامی فرآیند ثبت نام از طریق سایت رسمی موسسه صورت می پذیرد و تمامی اطلاعات مورد نیاز شما جهت تکمیل ثبت‌نام موجود می باشد از تماس و یا مراجعه حضوری به موسسه جدا و اکیدا خودداری نمایید.
۱۱- منبع سوالات آزمون کتبی کتاب « مجموعه سوالات آزمون‌های استخدامی بانک‌ها» خواهد بود.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *