روز های طلایی اینستاگرام

در هفته گذشته، این شبکه اجتماعی که بر اساس اشتراک گذاری عکس ها در گوشی های هوشمند پایه ریزی شده، اعلام کرد که تعداد کاربرانش از ۲۰۰ میلیون نفر گذشته است و این تعداد کاربر تا به امروز ۲۰ میلیارد عکس را به اشتراک گذاشته اند. این در حالی است که در سال گذشته تعداد کاربران این شبکه اجتماعی ۱۰۰ میلیون نفر بودند و دو برابر شدن این تعداد می تواند نشان دهنده موفقیت روزافزون اینستاگرام باشد.

 

در مطلبی که در وبلاگ اینستاگرام نوشته شده آمده است:‌طی شش ماه گذشته ما شاهد استقبال گروه‌های مختلف از شهرهای سراسر جهان به اینستاگرام بودیم از اوکلاهاما گرفته تا گواتمالا.

ازطرفی یک سری استقبال از سوی قشر های مختلف صورت گرفته. در حال حاظر خیلی از هنرمندان مشهوری که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند، آخرین اتفاقات زندگی خود و فعالیت های هنری خود را از طریق اینستاگرام اطلاع رسانی می کنند و این نشان می دهد که به زودی همه طرفداران آنها به این شبکه اجتماعی مراجعه خواهند کرد.
برای نمونه خواننده مشهور، گوئن استفانی جنسیت فرزند خودش را با انتشار عکسی از یک لباس دخترانه به طرفدارانش اعلام کرد که این حرکت جالب، باعث شد که خیلی بیشتر طرفداران هنرمندان در اینستاگرام به فعالیت بپردازند.

اعلام تعداد کاربران اینستاگرام درست پس از آن انجام می‌گیرد که این اپلکیشن شروع به فاصله گرفتن از شریک تجاری خود  Foursquare کرده است. Foursquare یک سرویس مکان محور است که کاربران بر اساس آن می‌توانند در مکان‌های مختلف اعلام حضور یا Check-In کنند. اینستاگرام از اطلاعات دیتابیس Foursquare برای الصاق مکان‌ها به عکسهای کاربران استفاده می‌کرد اما به نظر می رسد که حالا می‌خواهد اطلاعات مکانی خود فیس‌بوک را جایگزین اطلاعات Foursquare کند. زیرا همان طور که مشخص است، در فیس بوک بیشتر اماکن تعریف شده اند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *