سامسونگ از نهایت قدرت خود برای تبلیغات بهره می برد

شرکت سامسونگ مدتی است که روی روش های جدید تبلیغاتی کار می کند و امروز اعلام شده که این کمپانی نام یکی از بزرگ‌ترین پایانه های هوایی فرودگاه لندن را، به نام سامسونگ گلکسی اس ۵ تغییر داده است. بنابراین از تاریخ 19 می 2014، تمام ورودی‌های ترمینال ۵۴ فرودگاه لندن، به اسم آخرین پرچم دار سامسونگ تغییر نام پیدا خواهد کرد.

 

 

تغییراتی در همه علائم ترمینال اعم از ورودی اصلی، سالن مرکزی، ورودی امنیتی و تمامی ۱۷۲ پنل اطلاع رسانی دیجیتال فرودگاه صورت خواهد گرفت. در تمامی این نقاط، عکسی از آخرین پرچم دار سامسونگ به همراه نام ترمینال سامسونگ گلکسی اس ۵ قرار خواهد داده شد.

کمپانی سامسونگ جهت تبلیغات خود در سال ۲۰۱۳ مبلغ ۱۴ میلیارد دلار هزینه کرد و هنوز اعلام نکرده که در سال ۲۰۱۴ چه قدر بودجه برای چنین تبلیغات گسترده ای تعیین کرده است. ولی همین تغییر نام فرودگاه می تواند یکی از پر هزینه ترین تبلیغات سامسونگ باشد.

البته شرکت سامسونگ و سخنگوی این فرودگاه به صورت مشترک اعلام کرده اند که این تغییر نام فقط طی دو هفته صورت می گیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *