تولید آیفون در سایزهای بزرگتر

 

آیفون قرار است از ماه های آینده در سایزهای بزرگتر تولید شود. شرکت اپل قصد دارد که مدل های جدیدتری از این محصولات را در اندازه های ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش های بزرگ تولید کند.

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اپل قصد دارد که تولید دو مدل جدید آیفون را با صفحه نمایش های بزرگتری را در چین آغاز کند. این مدل ها احتمالا در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

 

اپل در طراحی این آیفون با صفحه نمایش بزرگتر تصمیم گرفته که آنها را نازک تر از قبل تولید کند اپل میخواهد با تولید آیفون های جدید که صفحه نمایش بزرگتری دارند با سامسونگ و اچ تی سی رقابت کند.

سامسونگ با تولید محصولاتی با صفحه نمایش بزرگ توانست طرفداران زیادی را بدست آورد بنابراین آیفون ۶ هم قرار است که با صفحه نمایش ۵۰۵ اینچی تولید شود بنابراین نسل جدید آیفون ها صفحه نمایش بزرگتری خواهند داشت.

اپل با تغییر اندکی که در طراحی و سایز آیفون ایجاد میکند مطمئنا توجه کاربران زیادی را هم به خود جلب میکند این شرکت امسال بیش از ۹۰ درصد محصولات خود را که دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی هستند به فروش رسانده است تاکنون بیش از ۸۰ میلیون آیفون ۶ تولید شده است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *