۱۸۰ میلیارد تومان ارزش معاملات بورس و فرابورس امروز

مجموعه ارزش معاملات بورس و فرابورس به بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان رسید به طوری که در بورس اوراق بهادار تهران بیش از یک میلیارد و ۱۰۶ برگ سهم و در فرابورس بیش از ۱۴۲ میلیون برگ سهم دادوستد شد.
پول‌نیوز -شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش ۲۹ واحدی به ۷۱۶۷۰ واحد رسید و ارزش کل معاملات بازارهای فرابورس و بورس تهران به ۱۸۰ میلیارد تومان نزدیک شد.

به گزارش فارس، در پایان معاملات اولین روز این هفته بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل با افزایش ۲۹ واحدی به ۷۱۶۷۰ واحد رسید که نمادهای سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری خوارزمی، پتروشیمی خارک، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان و بانک ملت بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

بر اساس این گزارش، مجموعه ارزش معاملات بورس و فرابورس به بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان رسید به طوری که در بورس اوراق بهادار تهران بیش از یک میلیارد و ۱۰۶ برگ سهم و در فرابورس بیش از ۱۴۲ میلیون برگ سهم دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز بورس تهران نمادهای معاملاتی شرکت پارس دارو و حق تقدم شرکت بانک پاسارگاد متوقف شدند؛ در فرابورس هم نماد بیمه دی پس از ماهها توقف به تالار شیشه‌ای بازگشت و 19 درصد کاهش قیمت داشت در ادامه هم بانک دی بازگشایی شد و افزایش 6.53 درصدی را تجربه کرد.

در فرابورس شاخص تغییر خاصی نداشت و در رقم ۸۲۵ واحد به کار خود پایان داد که در این بازار بانک دی، پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، نفت پاسارگاد، بیمه دی و توکاریل بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

در این بازار اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن در اکثر نمادها روند افزایشی قیمت را تجربه کرد و به طور میانگین ۹۵ هزار تومان به قیمت روز تابلو خرید و فروش شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *