نکات مهم برای استفاده بهتر از پنل ایمیل

بانکی دات آی آر: هنگامی که حفظ مشتری و تبدیل کردن سرنخ ها به مشتری های دائمی باهم در نظر گرفته می شوند, ارسال ایمیل می تواند ابزاری کارآمد باشد, در این حالت برای ارسال ایمیل ها ی تبلیغاتی خود به یک پنل ایمیل نیاز خواهید داشت. در این مقاله سعی کرده ایم با بیان نکات مهم شما را برای استفاده ی بهینه از پنل ایمیل راهنمایی کنیم.
۱. سعی کنید ایمیل های مرتبط و مناسب با کسب و کار مشتریانتان طراحی کنید و آن را در زمان مناسب ارسال کنید.
لیست ایمیل خود را به گروه های مختلفی تقسیم کنید و بهتر است ایمیل های مشتریان خود را بر اساس کسب و کارشان جدا کنید با این کار می توانید با استفاده از پنل ایمیل خود، خبرنامه های مرتبط با کسب و کارشان برای آن ها ارسال کنید و هم چنین می توانید زمانی را برای ارسال به آن ها در نظر بگیرید و برای هر گروه خاص در یک زمان مطالب خود را ارسال کنید.
۲. اهداف خود را بدانید.
هدف از ارسال ایمیل خود را بدانید و برای هر هدفی که در نظر دارید دعوت به عمل (CTA) خود را با آن تراز کنید.
۳. خود را جای مشتریانتان بگذارید.
همیشه خود را جای کسانی که قرار است ایمیل شما را دریافت کنند بگذارید. باید مطمئن شوید که ایمیل شما می تواند به شما کمک کند که به هدف خود برسید و این که محتوا برای دریافت کننده با ارزش باشد.
۴.
از استفاده ی کلماتی که باعث می شوند ایمیل شما وارد پوشه ی اسپم شود به شدت خودداری کنید سعی کنید ایمیل های شما دارای موضوعات و محتوای منحصر به فرد باشد و آن را با حروف کوچک بنویسید.
۵. از ریسپانسیو بودن ایمیل خود اطمینان حاصل کنید
زمانی که برای تبلیغات خود از یک  پنل ایمیل استفاده می کنید قبل از ارسال از ریسپانیو بودن ایمیل خود بر روی دستگاه های مختلف اطمینان حاصل کنید.
۶. پیگیری و تجزیه و تحلیل نتایج وتبدیل سر نخ ها به مشتری
توجه به معیارهایی مانند آمار باز شدن ایمیل ها و لینک های کلیک شده می تواند به درک این که ایمیل شما چه میزان موفق بوده کمک کند.با یک CRM قوی، شما می توانید گزارش های ایمیل ها ی خود را به همراه  داده های کلیدی بررسی کنید.
اگر ایمیل خود را به گروه خاصی فرستاده اید, بررسی کنید که توسط چه کسی لینک های شما کلیک و باز شده (یا چه کسی چندین با لینک ها را باز کرده). این می تواند نشان دهنده این باشد که این افراد به طور ویژه به پیام شما و محتوای آن علاقه مند اند و ممکن است منتهی به تماس با افرادی شود که شما بدون شک می خواهید با آن ها همکاری کنید. هم چنین استفاده از URL ساز گوگل برای وارد کردن لینک های قابل پیگیری و آمارگیری در ایمیل شما خود را در نظر بگیرید، بنابراین شما می توانید کلیک ها را با سرویس Google Analytics بررسی کنید. استفاده از پنل ایمیل  این امکان را به شما می دهد تا CRM خود را به پنل ایمیل خود مرتبط سازید و ایمیل کسانی که در CRM شما عضو می شوند وارد پنل ایمیل شما هم شود.
برای اطلاعات بیشتر به سایت www.easyemailmarketing.ir مراجعه فرمایید.
به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *