بانکی دات آی آر: جشنواره بانک محبوب من در سال ۹۴ به پایان رسید.
اما آنچه که مهمتر و فراتر از نظرسنجی بانک محبوب من با این آمار بالای مشارکت کنندگان است ، تحلیل نظرهای مردم در گروههای سنی و جنسیتی مختلف و استان های گوناگون کشور است.
تحلیل آماری و دقیق این گزارش ها ، می تواند چشم اندازهای جدید به روی بانکها باز کرده و فرآیند تصمیم سازی را آسان تر و محکم تر سازد.
گاهی یک تصمیم درست و اصولی که بر پایه تحلیل یک نظرسنجی با جامعه آماری بالا گرفته می شود ، می تواند علاوه بر تجهیز منابع بیشتر و ایجاد مزیت های رقابتی جدید برای هر بانک ، ریسک تصمیمات را به شدت کاهش داده و مانع از خسارات احتمالی در طرحهای اجرایی بانک شود.
سایت بانکی به عنوان برگزارکننده این جشنواره ، گزارش تحلیلی دقیقی را در حدود ۸۰ صفحه برای هر بانک مهیا خواهد کرد.
بخشی از موارد مطرح شده دراین گزارش عبارتند از :
– درصد استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شما به تفکیک رده های مختلف سنی ، استان و جنسیت
– درصد رضایت و نظر مشتریان در خصوص شعار بانک شما به تفکیک سن ، استان و جنسیت
– درصد مشتریانی که بانک شما را محبوب میدانند ( به تفکیک )
– درصد مشتریانی که در صورت افتتاح حساب مجدد ، بانک شما را انتخاب می کنند ( به تفکیک )
– گزارش کامل آماری بانک شما و مقایسه آمارهای شما با میانگین آمار سایر بانکها
– میزان احساس امنیت مشتریان شما و مشتریان تمامی بانکها در استفاده از خدمات الکترونیکی
– میزان استفاده مشتریان شما از خدمات مختلف ( خودپرداز ، تلفنبانک ، اینترنت بانک و … )
ضمن تشکر از بانکهایی که برای این گزارش تحلیلی تاکنون درخواست داده اند ، شما نیز می توانید ضمن تماس با دبیرخانه جشنواره ، اطلاعات تکمیلی در خصوص این گزارش را دریافت کرده و گزارش بانک خود را سفارش دهید.
سایت بانکی و دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من : ۰۲۱۲۲۳۵۳۵۰۰