ارسال پیامک به مشتریان در صورت ورود اشتباه رمز

بانکی دات آی آر: بانک‌ پاسارگاد به‌ منظور رفاه حال مشتریان و افزایش امنیت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، در صورت ورود اشتباه رمز اول و یا رمز دوم کارت، توسط خود مشتری و یا سوء استفاده دیگران، برای مشتری پیامک اطلاع‌رسانی ارسال می‌کند.

 

پیش از این نیز، در صورت تغییر رمز اول یا دوم کارت، پیامک اطلاع‌رسانی توسط بانک‌پاسارگاد، برای مشتری فعال شده است.

 

مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

 

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *