بانکی دات آی آر: عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حسابهای مبداء برگشت داده شده است.
علی رضا لگزایی در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حسابهای تعداد معدودی از مشتریان به حساب های دیگر نزد همین بانک واریز شده است.
وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کردهاند.
به گفته قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حسابهای مبداء برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حسابها رسیده است.
لگزایی اعلام کرد که تا ساعتی دیگر سیستم حواله اینترنتی بانک ملت نیز مجددا فعال خواهد شد.
روابط عمومی بانک ملت از تمامی مشتریان ، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شدهاند، پوزش میطلبد.
منبع: روابط عمومی بانک ملت