بانکی دات آی آر: حتما نام کتابهای «واقعیتهای جدید در دنیای کسب و کار»، «21 نکته در ایمیل مارکتینگ»، «21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی» و «21 نکته در ایمیل مارکتینگ آژانسهای مسافرتی» را شنیدهاید. نویسنده این کتابها مهندس حمید محمودزاده است. او با انتشار این کتابها توانسته است مفاهیم جدیدی را وارد بازار ایران کند.
تا قبل از انتشار این کتابها که به صورت رایگان عرضه شدهاند، بازار ایران با مفاهمیی مثل ایمیل مارکتینگ و راهاندازی کسب و کار در فضای آنلاین بیگانه بود و فعالان دنیای آنلاین بیشتر به صورت سنتی فکر میکردند.
شاید انبوه ایمیلهای اسپمی را که هر روز در اینباکستان حذف میشدند به خاطر داشته باشید. اما الان ایمیلهای اینباکستان فقط آنهایی هستند که خودتان میخواهید.
شما به عنوان مخاطب ایمیل مارکتینگ اذیت نمیشوید. صاحب کسب و کار هم از ایمیل مارکتینگ نتیجهی بهتری میگیرد؛ یعنی بازی دو سر بُرد واقعی.
یکی از موثرترین عواملی که باعت این اتفاق شده، انتشار کتاب ایمیل مارکتینگ «21 نکته در ایمیل مارکتینگ» توسط مهندس محمودزاده بوده است.
حالا نویسنده این کتابها کتاب جدیدی نوشته است که میتواند مفهوم فروش را از حالت آزار دهنده در بیاورد، شکل مدرنی به آن دهد و حال همه را بهتر کند. چه فروشنده و صاحبان کسب و کار، چه کسانی که مشتریِ کسب و کارها هستند.
کتاب جدید «3×7 نکته تا یک فروشندهی حرفهای» نام دارد و میتواند سال جدید را برای شما تبدیل به سالی درخشان کند. اگر کسب و کار دارید، فروشنده هستید یا کارتان به هر نحوی با فروش گره خورده است، توصیه میکنیم که این کتاب را دانلود کنید و از مطالبش حداکثر استفاده را ببرید.
این کتاب رایگان و به تعداد نامحدود در دسترس همه فارسیزبانان جهان قرار گرفته است. میتوانید از لینک زیر کتاب «3×7 نکته تا یک فروشندهی حرفهای» را دریافت کنید.