بانکی دات آی آر: سرپرست مديريت سازمان و روشها گفت: در راستاي اجراي دستورالعملهاي مبارزه با پولشويي و به استناد بخشنامه بانک مرکزي ج.ا.ا مبني بر ارائه نکردن خدمات به مشتريان داراي اطلاعات شناسنامهاي و کد ملي ناقص، ثامن با فراخواني نسبت به تکميل اين دسته از اطلاعات اقدام ميکند.
سيد حسامالدين طباطبائيان افزود: پس از بررسي اطلاعات ثبتشده مشتريان ثامن از طريق سازمان ثبت و احوال بهمنظور تکميل بانک اطلاعاتي؛ مشترياني که اطلاعات آنان داراي مغايرت است از طريق پيامک اطلاعرساني شده است.
وي با تأکيد بر اينکه، براي جلوگيري از مسدود شدن حسابهاي مذکور با توجه به ارسال پيامک به اين دسته از مشتريان، ميبايست با مراجعه به شعب نسبت به احراز هويت، ثبت، تکميل و اصلاح اطلاعات در سيستم، اقدام کنند، تصريح کرد: در صورت مراجعه نکردن به شعب حساب اين دسته از مشتريان مسدود مي شود.
طباطبائيان همچنين خاطرنشان کرد: بر اساس ليست اعلامشده از سازمان ثبتاحوال حسابهاي مشتريان فوتشده برابر دستورالعمل از طريق شعب مسدود ميشود.
منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن