به گزارش بانکی به نقل از روابطعمومی بانکپاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاریها، شرکتهای بیمه، فینتکها و سایر شرکتهای دارای تراکنش بالا که از چارچوبهای خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبههای بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنتبانک دریافت کنند.
بر این اساس ادغام و یکپارچهسازی سیستمهای مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم میآورد تا مشتریان بتوانند در کلیهی ساعات شبانهروز از طریق ارسال دستور بر بستر وبسرویسبهصورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.
شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وبسرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بنکارت ارائه میشود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و سامانهی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانهروزی آمادهی ارائهی اطلاعات بیشتربه هممیهنان هستند.