امکان فعال‌سازی غیرحضوری سامانه «کیلید» بانک آینده

بانک آینده با هدف رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آن‌ها در شرایط کرونا، قابلیت فعال‌سازی غیرحضوری سامانه «کیلید» را از تاریخ 18/02/1400، فراهم نمود.

از این پس، مشتریان بانک آینده می‌توانند بدون حضور در شعبه، برنامه موبایلی سامانه «کیلید» را از وب‌سایت رسمی این بانک به‌نشانی ba24.ir دریافت کنند و با ارسال کد پی‌گیری نصب به سرشماره 200040011، امضای دیجیتال سامانه «کیلید» خود را فعال کرده و از خدمات مالی این سامانه، بهره‌مند شوند.

برای استفاده از این قابلیت، تطابق کد ملی مشتری با کد صاحب سیم‌کارت، الزامی است.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 519

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *