ایجادکانال ارتباطی جدید کارکنان و مشتریان با مدیران ارشد بانک کشاورزی

در اجرای برنامه های  بانک کشاورزی برای مشارکت کارکنان و مشتریان در تصمیم‌سازی ها ،کانال ارتباطی جدیدی در این بانک راه اندازی شد.


به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این اقدام با هدف رفع موانع ارتباطی و ایجاد بستر مناسب برای دریافت پیشنهادات کارکنان و مشتریان این بانک در سراسر کشور صورت گرفته است و از این طریق،کارکنان و مشتریان سراسر کشور می توانند با عالی ترین سطوح مدیریتی بانک کشاورزی در ارتباط باشند.


بر اساس این گزارش، مشتریان و کارکنان بانک کشاورزی می توانند از طریق پست الکترونیکی به نشانی 

<!–
var prefix = 'mailto:';
var suffix = '';
var attribs = '';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addy10148 = 'ps1400' + '@';
addy10148 = addy10148 + 'agri-bank' + '.' + 'com';
document.write( '‘ );
document.write( addy10148 );
document.write( ” );
//–>

<!–
document.write( '‘ );
//–>
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

<!–
document.write( '’ );
//–>
  نظرات و پیشنهادات خود را برای مدیران این بانک ارسال کنند.


این گزارش می افزاید، با هدف قدردانی از کارکنان خلاق، نوآور و دارای اندیشه‌های نو، به پیشنهادات برتری که از طریق این پست الکترونیکی ارسال می شوند،ماهانه پاداش هایی تعلق خواهد گرفت.

فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *