======================================================
.:: کارجویان محترم برای ثبت رزومه خود در “بازار کار” سایت بانکی اینجا کلیک کنید ::.
.:: برای اطلاع از اخبار مهم استخدامی در خبرنامه سایت عضو شوید .::
.:: سایر استخدام ها را اینجا ببینید.::
=======================================================
گروه شركتهاي پارس آنلاين، جهت تصدي پست هاي سازماني ذيل از افراد متخصص خلاق و علاقمند به يادگيري جهت فعاليت در محيطي پويا و جذاب، دعوت به همكاري مي نمايد:
——————————————————————————————–
۱) مدير حسابداري :
عنوان شغل: : مدير حسابداري مدير مستقيم: معاون مالي
بخش / واحد: مالي مكان فعاليت: تهران
وظايف و مسئوليت ها:
۱- توانايي مديريت دپارتمان با ۲۰ نفر كارمند
۲- مسئوليت نظارت و كنترل كليه امور حسابداري شركت
۳- كنترل و تائيد صورت حسابهاي مالي ماهيانه
۴- استخدام و آموزش كاركنان در صورت نياز
مهارت و تجربيات :
۱- ليسانس حسابداري
۲- ۱۰تا ۱۵سال تجربه و تجربه مديريتي
۳- داراي تجربه كار با سيستمهاي حسابداري كامپيوتري (ERP)
۴- مسلط به تئوري هاي حسابداري
شايستگي ها :
۱-توانايي كاركردن با سيستم ERP و نرم افزار Excel
۲- حضور دائم و فعال
۳-بسيار جزئي نگر
سرپرستي :
۲۰ كارمند
———————————————————————————————
۲) مدير NOC:
عنوان شغل: مدير NOC مدير مستقيم: مدير فتي
بخش / واحد: NOC مكان فعاليت: پارك فن آوري پرديس
وظايف و مسئوليت ها:
۱- قابليت مديريت بخش و پيگيري مشكلات پرسنل
۲- پيگيري مشكلات محول شده و برطرف كردن مشكل در اسرع وقت
۳- جلب رضايت مشتركان
مهارت و تجربيات:
۱- حداقل ليسانس كامپيوتر، الكترونيك و IT
۲- تسلط به زبان انگليسي
۳- داراي تجربه كاري در زمينه مديريت پروژه هاي نصب
۴- راه اندازي و عمليات فني شبكه در شركت هاي IT
۵- تجربه مفيد در سطح يكي از مدارك Cisco CCNP/CCIP/CCSP/CCVP و ترجيحا Cisco CCIE
۶- آشنا به كار با تجهيزات مخابراتي و شبكه
۷- حداقل ۷ سال تجربه كاري مرتبط
شايستگي ها:
۱- قابليت مديريت كار گروهي
۲- مسئوليت پذيري بالا
۳- قابليت پيگري مسائل
۴- قابليت گزارش دهي دقيق و مستند سازي
۵- قابليت ايجاد انگيزه در بين كاركنان
——————————————————————————————–
۳) مدير پروژه:
عنوان شغل: مدير پروژه مدير مستقيم: مديريت دفتر پروژه (PMO)
بخش / واحد: Enterprise مكان فعاليت: تهران – پرديس
وظايف و مسئوليت ها:
۱- سازماندهي و مديريت تمامي فازهاي پروژه (جهت حصول اطمينان از اتمام به موقع پروژه)
۲- گردآوري و هماهنگ كردن اعضاي تيم پروژه با واگذاري مسئوليتهاي فردي
۳- برقراري ارتباط با مسئولين پروژه، مديران عمليات منطقه اي و مديران فني شركت جهت آماده سازي طرح و اجراي پروژه
۴- تجزيه و تحليل سود / هزينه و ريسك پروژه
۵- مستند سازي و ارائه گزارشات پروژه به مديريت ارشد
مهارت و تجربيات :
۱- ليسانس در رشته هاي مهندسي كامپيوتر- مخابرات – صنايع يا IT به همراه حداقل 3 سال مديريت پروژه ترجيحاً در حوزه IT
۲- يا حداقل ۵ سال سابقه مديريت پروژه در حوزه ITبه همراه 2 الي 3 سال تجربه در زمينه تكنولوژي بسترهاي ارتباطي (VSAT,Wireless,…) و يا شناخت سرويس هاي شبكه
۳- مهارت در زمينه برنامه ريزي پروژه در حوزه IT
۴- مهارت در زمينه كار گروهي (جهت به وجود آوردن رضايت اعضا)
۵- تسلط كامل به زبان انگليسي
شايستگي ها :
۱- مسئوليت پذيري
۲- فهم كامل از سياستهاي داخلي شركت و ارجحيت دادن به نيازهاي آن
۳- انعطاف پذيري در قبال درخواستها و يا شكايات مشتريان و متقاعد ساختن آنان
۴- جلب اطمينان مشتريان جهت رفع احتياجات آنان
۵- خلق ايده هاي نو (ابتكاري) و علاقمند به فراگيري تكنولوژيهاي جديد
——————————————————————————————–
۴) مدير تيم پشتيباني:
عنوان شغل: : مدير تيم پشتيباني Dsektop مدير مستقيم: مدير Desktop
بخش / واحد: : پشتيباني Desktop مكان فعاليت: پرديس
وظايف و مسئوليت ها:
۱- هدايت حرفه اي تيم پشتيباني
۲- مشاركت در ايجاد توافقنامه سطح خدمات (SLA) و مديريت مستمر شكايات خدمات
۳- رهبري و مشاركت در پروژه ها
۴- درك نيازهاي مشتري و تجارت
۵- مديريت منابع تيم پشتيباني براي دست يافتن به بهترين عملكرد. اين امر شامل مديريت منابع براي درخواست مشتريان، پروژه ها، فرآيند ها، پيشنهاد و پياده كردن رويه هايي براي اطمينان از اينكه منابع به طور مناسب مديريت و استفاده مي شوند
۶- به وجود آوردن سطح بالايي از روحيه اخلاقي در ميان اعضاي تيم
۷- هماهنگي كارهاي تيم پشتيباني
۸- به وجود آوردن ارتباط خوب و مناسب بين اعضاي تيم
۹- هماهنگي جلسات تيم پشتيباني
۱۰- اطلاع رساني به اعضاي تيم
۱۱- تهيه وسايل، ابزارها، فرآيندها، اسناد و فضاي مورد نيازاعضاي تيم جهت ارائه سرويس هاي لازم به مشتريان
۱۲- تهيه و بروز رساني برنامه ها براي محصولات و خدمات مورد نياز
۱۳- آماده كردن تيم پشتيباني در زمينه محصولات و خدمات جديد
۱۴- مشاركت كردن و مشاركت دادن اعضاي تيم پشتيباني در پروسه مديريت تغيير سازمان
۱۵- انجام مسئوليت هاي مدير ارشد تيم پشتيباني در غياب وي
۱۶- حصول اطمينان از اينكه رويدادها به طور موثر مديريت مي شود
۱۷- حصول اطمينان از اينكه رويدادها به نحو مطلوب و موثر به مديران بالاتر گزارش شوند
مهارت و تجربيات :
۱- ليسانس مهندسي كامپيوتر
۲- MCSE
۳- CCNA
۴- توانايي كار گروهي
۵- ITIL
۶- دو سال سابقه اجرايي در مديريت تيم IT-Desktop
شايستگي ها :
۱-عضو موثر و فعال گروه و انگيزه بخش به اعضاي تيم
۲- توانايي خوب در سازماندهي و مستندسازي
۳- مهارت عالي در زمينه هاي تخصصي زير:
o Microsoft server operating systems
o Microsoft desktop operating systems and applications
o Citrix server and client
o Backup technologies
o Virtual technologies
o Networking skills
۴- درك عالي از متدولوژي ITIL
سرپرستي :
توانايي سرپرستي تيم پشتيباني Desktop
———————————————————————————————-
۵) كارشناس ارشد VSAT:
عنوان شغل: كارشناس ارشد VSAT R&D مدير مستقيم: مديرVSAT
بخش / واحد: VSAT مكان فعاليت: پرديس
وظايف و مسئوليت ها:
۱- پشتيباني و تعمير و نگهداري سيستمهاي مركزي ماهواره اي (VSAT Hub)
۲- تخصص بالا در پشتيباني و اشكال يابي لينكهاي VSAT
۳- اجرا و پياده سازي سيستمها و شبكه هاي جديد VSAT
۴- تهيه طرح فني توجيهي به همراه مستندات و نيز مستند سازي طرحهاي جديد
۵- تحقيق و توسعه مستمر جهت بهبود وضعيت سيستمهاي موجود
مهارت و تجربيات :
۱- فوق ليسانس در رشته هاي مهندسي مخابرات ، كامپيوتر يا الكترونيك
۲- دانش كامل از تكنولوژي هاي VSAT و ارتباطات ماهواره اي
۳- مدرك CCNA
۴- حداقل ٣ سال تجربه مرتبط
شايستگي ها :
۱- اشكال يابي و پيكربندي مودم هاي ماهواره اي و DVB/RCS , SCPC & iDirect Hub
۲- توانايي كار با انواع سيستم عاملهاي ويندوز و ابزارهاي مديريت شبكه
۳- طراحي شبكه و تجزيه و تحليل ارتباطات ماهواره اي (Link Budget)
۴- كارگروهي و گرايش به حل مشكل
——————————————————————————————–
۶) كارشناس فني NOC:
عنوان شغل: كارشناس فني NOC مدير مستقيم: مدير NOC
بخش / واحد: NOC مكان فعاليت: پارك فن آوري پرديس
وظايف و مسئوليت ها:
۱- پيگيري مشكلات محول شده و برطرف كردن مشكل در اسرع وقت
۲- مانيتور كردن سرويس مشتركان و رفع مشكلات آنها
۳- جلب رضايت مشتركان
مهارت و تجربيات:
۱- حداقل ليسانس كامپيوتر، الكترونيك و IT
۲- تسلط به زبان انگليسي
۳- داشتن تجربه كافي در حد مدارك CCNA ,CCNP
۴- آشنا به كار با تجهيزات مخابراتي و شبكه
۵- حداقل ۳ سال تجربه كاري مرتبط
شايستگي ها:
۱- قابليت كار گروهي
۲- مسئوليت پذيري بالا
۳- قابليت پيگري مسائل
۴- قابليت گزارش دهي دقيق و مستند سازي
——————————————————————————————–
۷) كارشناس فروش ADSL تهران:
واحد / بخش: فروش ADSL
عنوان شغلي: كارشناس فروش خدمات ADSL گزارش به: سرپرست فروش خدمات ADSL
نوع همكاري: تمام وقت
هدف موقعيت شغلي:
پاسخگويي به تماسهاي مشتركين در مركز تماس و فروش خدمات ADSL به متقاضيان تهراني
شرايط احراز:
مدرك تحصيلي
كارشناسي رشته هاي مديريت، صنايع، اقتصاد
مهارت ها
۱- آشنايي با مفاهيم مشتري مداري
۲- آشنا به كار با كامپيوتر، اينترنت، نرم افزارهاي Office در حد متوسط
۳- توانايي مستندسازي و گزارش دهي
۴- آشنايي به زبان انگليسي در حد متوسط
تجربه كاري
حداقل يكسال در موقعيت شغلي مرتبط
شرايط عمومي:
۱- نظم و انضباط كاري و وقت شناسي
۲- مسئوليت پذيري
۳- روابط عمومي خوب
۴- توانايي بالا در كار گروهي
۵- امكان تردد به مركز داده ها در شهر پرديس يا شهر كرج
۶- قدرت پيگيري خوب
۷- رازداري
۸- قدرت بيان و مذاكره
۹- توانايي كار با تلفن
شرح وظايف و مسئوليتهاي شغلي:
۱- امور مرتبط به فروش جديد
۱-۱- ارائه راهنمايي ، معرفي كامل خدمات شركت پارس آنلاين به متقاضيان بخصوص خدمات ADSL
۱-۲- پاسخگويي به تماس تلفني متقاضيان در خصوص خدمات ADSL
۱-۳- ارائه توضيحات لازم در خصوص مشخصات خدمات، مدارك لازم جهت راه اندازي سرويس، مراحل عقد قرارداد و راه اندازي سرويس به متقاضيان
۱-۴- ثبت دقيق اطلاعات متقاضيان در نرم افزار فروش و مديريت ارتباط با مشتريان
۱-۵- برقراري، حفظ ارتباط و پيگري فروش با متقاضيان از طريق تلفن و ايميل تا زمان ثبت پيش فاكتور و ارسال پيك رايگان
۱-۶- دريافت و ثبت سفارش مشتري و ارسال مدارك و چك ليستهاي مورد نياز مشتري از طريق ايميل يا فكس
۲- فعاليتهاي سازماني
۲-۱- حضور در جلسات فروش
۲-۲- حفظ ارتباط كامل با مدير واحد و ساير بخش هاي شركت
۲-۳- تهيه گزارشات درخواست شده از طرف سرپرست يا مدير فروش
۲-۴- شركت در كليه دوره هاي آموزشي اعلام شده از مدير فروش
۲-۵- انجام كليه امور محوله از جانب سرپرست و مدير فروش
۳- فعاليتهاي فرآيندي
۳-۱- جمع آوري و ثبت نظرات متقاضيان خدمات ADSL در فرمهاي نظرات و پيشنهادات
۳-۲- انتقال تماسهاي مشتركين به بخشهاي مربوطه بر اساس دستورالعمل “ضوابط انتقال تماس تلفني”
۳-۳- بررسي و انتقال اشكالات و موارد خاص به سرپرست يا مدير بخش و پيگيري اين موارد تا بر طرف شدن كامل آن
۳-۴- جمع آوري سوالات متقاضيان جهت تهيه FAQ يا بروشور و ارائه آن به صورت هفتگي به مدير/ سرپرست بخش
مسير ارتقاء شغلي:
كارشناس فروش
سرپرست فروش خدمات ADSL
كارشناس فروش خدمات Enterprise
——————————————————————————————–
۸)كارشناس( VSAT Department ) NOC:
عنوان شغل: كارشناس NOC مدير مستقيم: مدير NOC
بخش / واحد: VSAT مكان فعاليت: پرديس
وظايف و مسئوليت ها:
۱- پشتيباني و اشكال يابي ارتباطات VSAT و اقدام جهت رفع مشكل
۲- پيكربندي سيستم و مودم هاي ماهواره اي
۳- نگهداري ايستگاه مركزي ماهواره (Hub)
مهارت و تجربيات :
۱- ليسانس در رشته هاي مهندسي مخابرت ، كامپيوتر، الكترونيك يا IT
۲- دانش كامل از تكنولوژي هاي VSAT و ارتباطات ماهواره اي
۳- حداقل ۳ سال تجربه مرتبط( نصب و پشتيباني VSAT)
شايستگي ها :
۱- اشكال يابي و پيكربندي مودم هاي ماهواره اي DVB/RCS , SCPC و iDirect
۲- توانايي كار با انواع سيستم عامل ويندوز و ابزارهاي مديريت شبكه ( Solarwinds , PRTG ,HPOV)
۳- دانش كافي در شبكه و پيكر بندي Cisco
۴- كارگروهي و گرايش به حل مشكل
——————————————————————————————–
۹) كارشناس VSAT:
عنوان شغل: كارشناس VSAT R&D مدير مستقيم: مديرVSAT
بخش / واحد: VSAT مكان فعاليت: پرديس
وظايف و مسئوليت ها:
۱- پشتيباني و تعمير و نگهداري سيستمهاي مركزي ماهواره اي (VSAT Hub)
۲- تخصص بالا در پشتيباني و اشكال يابي لينكهاي VSAT
۳- اجرا و پياده سازي سيستمها و شبكه هاي جديد VSAT
۴- تهيه طرح فني توجيهي به همراه مستندات و نيز مستند سازي طرحهاي جديد
مهارت و تجربيات :
۱- ليسانس در رشته هاي مهندسي مخابرات ، كامپيوتر يا مهندسي الكترونيك
۲- دانش كامل از تكنولوژي هاي VSAT و ارتباطات ماهواره اي
۳- مدرك CCNA
شايستگي ها :
۱- اشكال يابي و پيكربندي مودم هاي ماهواره اي و DVB/RCS , SCPC & iDirect Hub
۲- توانايي كار با انواع سيستم عاملهاي ويندوز و ابزارهاي مديريت شبكه
۳- طراحي شبكه و تجزيه و تحليل ارتباطات ماهواره اي (Link Budget)
۴- كارگروهي و گرايش به حل مشكل
——————————————————————————————–
لينك ثبت نام الكترونيك :
http://91.98.29.138/hr_resume/empform.aspx
۱. هنگامي كه درخواست پيوستن به پارسآنلاين را براي اين گروه ارسال ميكنيد، درخواست و رزومهي شما با رعايت محرمانه بودن، در واحد مديريت منابع انساني پارسآنلاين مورد بررسي قرار ميگيرد. پس از آن، مديران واحد منابعانساني با مديران بخشهايي كه تصور ميشود شما ميتوانيد جايگاهي در آنها داشته باشيد، مشورت خواهند كرد.
۲. اين فرايند، حدود دو ماه طول خواهد كشيد. طي اين مدت، ممكن است با شما تماس گرفته شود و قرار جلسهي مصاحبه تنظيم گردد. ممكن است توانمنديهاي مطرح شدهي شما در رزومه، مورد تاييد اوليهي مديران واحد منابع انساني سازمان باشد، اما جايگاه شغلي خاصي در آن زمان براي شما در پارسآنلاين شناسايي نشود. به همين خاطر، درخواست شما تا مدت يك سال در آرشيو پارسآنلاين به صورت جاري نگهداري خواهد شد و احتمال دارد در فرصتهاي بهتري با شما تماس گرفته شود.
چنانچه ارزيابي اوليهي رزومهي شما مثبت باشد و جايگاه شغلي مشخصي براي شما در نظر گرفته شود، جلسات مصاحبهي عمومي و تخصصي با شما برگزار خواهد شد تا براي پيوستن شما به پارسآنلاين تصميمگيري شود.
آخرين مهلت:
۱۷ فروردين ۱۳۹۰
:: برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.
پربازدیدترین اخبار بانکی:
==============
- ۵ زن توطئه گر تاریخ ایران(۱)
- گزارش تصویری از سال نوی چینی
- زنان برجسته ایران از دیروز تا امروز(۱) +عکس
- آموزش زیرآب زنی و راه های مقابله با آن
- اولین امتحان و اولین رفوزه تاریخ
- شارژ شگفت انگیز با دوچرخه +عکس
- سارا می خواست سالم زندگی کند اما …
- تاثیرگذارترین نمایشگاه گردشگری
- ایرانگردی در بانکی/ دیدنی های تهران(۲)
- ایرانگردی در بانکی/ دیدنی های تهران(۱)
- ایرانگردی در بانکی/سمنان در دل جاده ابریشم
- ایرانگردی در بانکی/ خراسان جنوبی استان جدید با تاریخ کهن
- تکنیک یا جدیدترین راه کلاهبرداری از مردم
- آخرین اخباراز کیفیت خودروهای داخلی+جدول
- دستگیری ۵ کلاهبردار خودپرداز در تورنتو
- دلهره مسافران هواپیما از چیست ؟!
- چرا والدینم حرف مرا نمی فهمند؟
- چطور با شغلی که از آن متنفریم کنار بیاییم؟
- دروازه های ورود به دوست داشتن خود
- میزان شکنندگی پسورد شما+معرفی سایت
- بزرگترین صفحه لمسی جهان+ عکس
- وب سایتی برای تعقیب اسكناس ها!