امرتات استخدام می کند

 

شرکت امرتات جهت تکمیل کادر خود در واحد فروش و خدمات پس از فروش از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری نموده است:

۱- کارشناس فروش با حداقل ۳ سال سابقه کار مفید در زمینه فروش نوت بوک.
۲- تکنسین سخت افزار، با سابقه تعمیرات نوت بوک.
۳- کارمند اداری (خانم): مسلط به امور اداری، آشنا به کامپیوتر و نرم‌افزارهای اداری و زبان انگلیسی، با حداقل ۳ سال سابقه کار مفید.
۴- منشی (خانم): مسلط به امور اداری، آشنا به کامپیوتر و نرم‌افزارهای اداری و زبان انگلیسی، با حداقل ۳ سال سابقه کار مفید.

 

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

 

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *