با استعانت از حضرت باريتعالي سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي براي كادر هيأت علمي آموزشكدههاي فني و حرفهاي خود، از بين خواهران و برادران داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد و بالاتر در رشتههاي مندرج در جدول پیوست با شرايط زير به صورت قراردادي تمام وقت موقت دعوت به همكاري مينمايد. علاقمندان ميتوانند در صورت داشتن شرايط اعلام شده نسبت به تكميل فرم ثبت نام اينترنتي حداكثر تا تاريخ 20/09/1390 اقدام نمايند. شایان ذکر است این سازمان بیستمین سال فعالیت خود را پشت سر میگذارد و در حال حاضر داراری 94 هزار دانشجو کاردانی در سطح 110 شهر کشور میباشد.
شرايط عمومي داوطلبان:
۱ ـ مسلمان يا متدين به يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
۲ـ اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اصل ولايت فقيه .
۳ ـ انجام خدمت وظيفه يا كارت معافيت دائم براي آقايان (معافيت هاي پزشكي كه مانع انجام وظايف هيأت علمي نباشدقابل قبول است)
۴ ـ داشتن سلامت جسمي و رواني كامل.
۵ ـ نداشتن پيشينه سوء ، اعتياد به مواد مخدر و استعمال دخانيات.
۶ ـ داشتن حداقل مدرك كارشناسي ارشدحداقل با معدل۱۵.
۷ ـ علاوه برشرايط اعلام شده دربند ۶حداقل معدل مدارك تحصيلي متقاضيان درمقاطع ديپلم وفوق ديپلم ۱۴ ودرمقطع ليسانس براي گروه علوم انساني حداقل ۱۴ وبراي گروه غيرعلوم انساني وفني وحرفه اي نبايدكمتراز ۱۳ باشد.
۸ ـ ارائه ريزنمرات مقاطع تحصيلي ديپلم ،فوق ديپلم ،ليسانس وفوق ليسانس.
تـذكر :نمرات دروس اصلي وتخصصي دوره كارشناسي وكارشناسي ارشدنبايدكمتراز ۱۴ باشد.
۹ ـ ارتباط بين رشته تحصيلي ليسانس و فوق ليسانس با رشته هاي موردنياز.
شرايط اختصاصي داوطلبان
– نداشتن تعهد استخدامي به وزارتخانهها و سازمانهاي دولتي و غير دولتي پس از پذيرش قطعي (هنگام عقد قرارداد همكاري با سازمان). 2- حداكثر سن با احتساب مدت خدمت نظام وظيفه تا پايان اسفند ماه 90 براي آقايان 35 سال و برای خانم ها 33 سال ميباشد. 3- امكان انجام حداقل 16 ساعت تدريس و 16 ساعت حضور در وقت اداري در هفته جهت همكاري در امور آموزشي، پژوهشي، مشاوره و مالی، اداری (جمعاً 32 ساعت) در مراكز آموزشي و ستادي.
نحوه ثبت نام اولیه:
۱- تکمیل کامل و دقیق فرم ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سما به آدرس www.sazman-sama.com.
۲- پرداخت وجه ثبت نام اولیه به مبلغ ۱۰.۰۰۰ (ده هزار) ريال به صورت اینترنتی، راهنمای فایل پرداخت در آدرس www.sazman-sama.com قابل مشاهده است.
۳- تأیید مندرجات فرم تقاضا.
*شيوه انتخاب
ا توجه به علمي كاربردي بودن دورههاي كارداني پيوسته، سازمان از بين داوطلبان واجد شرايط با توجه به رشتههاي تحصيلي، از بالاترين میانگین معدل دورههای کارشناسی و کارشناسی ارشد و ساير امتيازات علمي و تخصصي چند برابر نيروي مورد نياز را به مصاحبههاي سازگاري شغلي و حرفهاي و عقيدتي دعوت مينمايد و پس از بررسي ريز نمرات دروس اصلي و تخصصي دوره كارشناسي و كارشناسي ارشد و فعاليتهاي پژوهشي، تحقيقاتي كاربردي و نمرات دروس آزمايشگاهي و كارگاهي و جمع بندي امتيازات مكتسبه و تعيين اولويت، پس از گذرداندن دوره آموزشی بدو خدمت دعوت به همكاري به صورت قراردادی مينمايد، تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به رسمی آزمایشی افراد مذكور منوط به پذيرش نهایی در مصاحبههاي جذب هيأتهاي استاني خواهد بود. شایان ذکر است افراد مذکور میبایست در فراخوانهای جذب استان مورد تقاضا ثبت نام نموده و در مصاحبهها و مراحل مربوطه شرکت نمایند.
نکته: بکارگیری افراد به صورت قراردادی هیچگونه تعهدی برای سازمان در پذیرش نهایی آنان نخواهد داشت و سازمان مختار خواهد بود از بین کلیه داوطلبان افراد اصلح را انتخاب نماید.
نكته: در تعيين اولويتها معدل کارشناسی ارشد افراد فارغالتحصيل از دانشگاههاي جامع و دولتي مراكز استانها با ضريب 07/1 محاسبه خواهد شد. (مشروط به داشتن حداقل معدل 15).
توجه :
کليه ضوابط و مقررات حقوق و مزايا، ترفيعات علمي، امتيازات ادامه تحصيل، تسهيلات رفاهي مسكن و غيره مانند ضوابط و مقررات دانشگاه آزاد اسلامي ميباشد.
توجه: براي اعضاء هيأت علمي كه به رسمي آزمايشي تبديل وضعيت ميشوند و چنانچه در مقطع دکتری پذیرفته شوند امکان بورسیه شدن و انتقال به واحدهای دانشگاهی وجود دارد. .
مدارک لازم جهت شرکت درمصاحبه:
پس از اعلام اسامی حائزین شرایط در مرحله اول، داوطلبان می بایست مدارک زیر را جهت شرکت در جلسه مصاحبه تکمیل و ارائه نمایند. عدم مراجعۀ داوطلب به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
۱- اصل و تصویر مدارک تحصیلی که در فرم ثبت نام درج نموده است. (دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری)
۲- اصل و تصویر ریز نمرات مقاطع تحصیلی که در فرم ثبت نام درج نموده است. (دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری)
۳- اصل و تصویر شناسنامه. (کلیه صفحات)
۴- اصل و تصویر کارت ملی.
۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم. (ویژه داوطلبان مرد)
۶- تأییدیه پرداخت اینترنتی وجه به مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ (یکصد هزار) ريال بابت انجام مصاحبه.
نكته:
چون در هنگام ثبت نام از داوطلبان مدارك اخذ نميگردد، پس از اعلام نتايج افراد موظفند نسبت به ارائه اصل كليه مدارك خواسته شده (شناسايي و تحصيلي) در روز مصاحبه اقدام نمايند؛ عدم ارائه مدارك باعث جلوگيري از شركت در مصاحبه ميگردد و مسئوليت آن بر عهده داوطلب خواهد بود. لذا توصيه مي شود متقاضيان پس از ثبت نام نسبت به آماده نمودن مدارك خود تا قبل از اعلام نتايج اقدام نمايند، (به مدارک ناقص ترتيب اثری داده نخواهد شد).
تذكرات بسيار مهم
۱- سازمان پس از اعلام نتايج نهايي، پذيرفته شدگان را بر اساس نياز واحد مورد تقاضا دعوت به همكاري مينمايد.
۲- در صورت وجود متقاضيان مرد و زن در يك رشته و در يك واحد با رعايت ساير شرايط و ضوابط، حق تقدم با متقاضيان هم جنس با دانشجويان آموزشكده و افراد بومي خواهد بود.
۳- چون جذب كليه پذيرفته شدگان در واحدها منوط به پذيرش دانشجو در رشته مورد نظر در آموزشكده محل خدمت مي باشد، لذا در صورت عدم پذيرش دانشجو امكان جذب هيأت علمي وجود نخواهد داشت.
۴- در صورتيكه در آموزشكده محل خدمت، هريك از رشتههاي تحصيلي به هر دليلي لغو و يا منحل گردد افراد به ديگر واحدها بر اساس نياز، جهت ادامه همكاري معرفي خواهند شد و يا برابر ضوابط و دستورالعملهاي صادره از دانشگاه آزاد اسلامي عمل خواهد گرديد.
۵- وجه ثبت نام قابل استرداد نمي باشد.
۶- چنانچه هر زمان محرز گردد كه داوطلب فاقد شرايط لازم بوده و اطلاعات نادرست در فرم درخواست درج نموده است سازمان محق خواهد بود كه در هر مرحله، از ادامه كار فرد جلوگيري به عمل آورده و در صورت ضرورت به مراجع قضائي معرفي نمايد.
۷- افرادي كه در دورههاي قبلي در طرح استخدام هيأت علمي شركت كردهاند و از آنها به علت عدم اولويت دعوت به عمل نيامده يا موفق به گذراندن دوره آموزشي بدو خدمت نشدهاند يا به هر دليل انصراف دادهاند، هيچ حقي براي آنها وجود ندارد و در صورت تمايل بايستي مجدداً در طرح سال جاري شركت نمايند.
۸- با توجه به اينكه امكان انتقال از آموزشكدهاي به آموزشكده ديگر وجود ندارد، لذا داوطلبان مي بايست در انتخاب خود دقت لازم را به عمل آورند.
۹- اسامي واجدين شرايط جهت انجام مصاحبه در دهه اول دی ماه ۱۳۹۰ در سايت سازمان به آدرس www.sazman-sama.com اعلام خواهد شد.
۱۰- سازمان در قبال هرگونه اطلاعات نادرست و يا ناقص در فرم تقاضا كه منجر به حذف داوطلب گردد هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت.
۱۱- چون هرگونه اطلاع رساني يا تغيير برنامه فقط از طريق سايت سازمان اعلام خواهد شد، لذا به داوطلبان توصيه مي شود جهت اطلاع از آخرين اخبار مربوط به طرح جذب هيات علمي بطور مستمر (هفتگي) به سايت مذكور مراجعه نمايند.
۱۲- دارندگان مدارك تحصيلي فراگير، مجازي، غيرحضوري و یا نيمه حضوري مجاز به ثبت نام در اين فراخوان نميباشند.
دریافت فایل جدول عناوین رشته های تحصیلی موردنیاز