اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه۲۹دی ماه ۹۳

سه شنبه ، 30 دی 1393 ، 10:36

 

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

حمل و نقل توکا

طبق پیش بینی که شرکت برای سال مالی 93 داشته است ؛ سود هر سهم خود را با سرمایه ای حدود 206 میلیارد ریال به مبلغ 395 ریال اعلام نموده که درمقایسه با پیش بینی قبل با 9 درصد تعدیل مثبت همراه شده است.طی دوره 9 ماهه منتهی به 30/9/93 حدود 85 درصد این رقم پوشش داده شده است. سود تقسیمی پیشنهادی به مبلغ 272 ریال می باشد.
فروش شرکت بالغ بر 838 میلیارد ریال پیش بینی شده است که نسبت به بودجه قبل 6 درصد رشد داشته است.این افزایش درآمد مربوط به قراداد جدید با شرکت فولاد مبارکه جهت انجام عملیات تخلیه کالا از کشتی که از اول آبان ماه 93 آغاز شده است ؛ می باشد.طی دوره 9 ماهه مبلغ 682 میلیارد ریال از محل قراردادها حاصل شده است.بهای تمام شده نیز با 6 درصد افزایش نسبت به بودجه قبل به مبلغ 726 میلیارد ریال برآورد شده است که ناشی از عقد قرارداد جدید می باشد.حاشیه سود ناخالص شرکت با رشد یک درصدی به میزان 13 درصد رسیده است. در این میان هزینه های مالی نیز  14 درصد نسبت به بودجه قبل  افزایش یافته است.
درنهایت می توان اشاره کرد که تعدیل مثبت شرکت به جهت قرارداد جدید و پیش بینی کسب درآمد از این محل می باشد.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

► تحلیل تکنیکال نماد سرمایه گذاری مسکن شمال شرق
تحلیل اختصاصی از بازار بورس ۲۹ دی و پیش بینی بازار فردا ◄

مطالب مرتبط
بنر