معرفی شرکت سبدگردان هدف

شنبه ، 14 دی 1398 ، 10:17
در این مطلب شرکت سبدگردان هدف را خدمت شما معرفی می نماییم. اگر قصد دارید وارد بازار سرمایه شوید و همچنین تجربه ای در زمینه بازار بورس ندارید بهتر است بجای اینکه خودتان مستقیما سهام را خریداری کنید از طریق شرکت های مدیریت پرتفوی سهام در بورس وارد بازار سرمایه شوید.

شرکت سبدگردان هدف نیز یکی از شرکت های معتبر و با سابقه مدیریت پرتفوی سهام در بورس می باشد که می توانید از طریق آن مطمئن وارد بازار سرمایه شوید. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد شرکت سبدگردان هدف دریافت خواهید کرد.


آشنایی با شرکت سبدگردان هدف

شرکت سبدگردان هدف با مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار تحت شماره ۴۳۵۰۱۵ در اسفند سال ۹۱  و با شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۵۰۹۷۳ و با شماره ۱۱۱۴۰ نزد سازمان بورس اوراق بهادار به مدیریت عباسعلی حقانی نسب تاسیس گردید.
این شرکت با استخدام تحلیلگران با سابقه و با به کارگیری زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم، اقدام به مدیریت پورتفوها و سبدهای سهام سرمایه گذاران زیادی نموده است.
یکی از اولین دریافت کنندگان مجوز قانونی و رسمی فعالیت سبدگردانی در بازار سرمایه ایران، شرکت سبدگردان هدف می باشد و هدف اصلی این شرکت کسب سود بیشتر برای سهامداران می باشد.

عباسعلی حقانی نسب به عنوان رئیس هیات مدیره  شرکت سبدگردان هدف به همراه تیم حرفه ای و با تجربه و با سابقه کاری درخشان در شرکت سبدگردان هدف شرایطی را فراهم نموده که افراد با ریسک پذیری متفاوت بتوانند در سبدهای مختلف سرمایه گذاری نمایند.


اهدف شرکت سبدگردان هدف

همانطور که در ابتدا خدمت شما عرض کردیم از هدف اصلی شرکت سبدگردان هدف کسب سود بیشتر برای سرمایه گذاران و سهام‌داران می باشد. مشاوران این شرکت با راهنمایی و ارائه راهکارهای متفاوت سرمایه داران را در جهت رسیدن به اهداف خود در سرمایه گذاری یاری می نمایند.

  •  آگاهی کامل در مورد سرمایه گذاری و همچنین کاهش هزینه های سرمایه گذاران
  •  کسب بیشترین سود برای سرمایه گذار در هر سطح از سرمایه گذاری و ریسک پذیری
  •   ارائه بهترین پیشنهادات سرمایه گذاری در بورس
  •   تلاش جهت حفظ اصل سرمایه مشتری و تامین آینده مالی
  •   قرارگیری در بهترین جایگاه بازار بورس اوراق بهادار ایران و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده ها

بهتر است که قبل از شروع هر گونه سرمایه گذاری بزرگ و کوچک بورسی حتما با مشاوران سبدگردان هدف تماس بگیرید تا بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با سرمایه گذاری در بورس، زیر نظر شرکت سبدگردان هدف نه تنها اصل سرمایه شما محفوظ می ماند بلکه بیشترین سود ممکن زیر سایه حفظ اصل سرمایه را نیز دریافت می نمایید.



► ریزش نرخ جهانی دلار در پی حمله موشکی ایران
خدمات ارزی قابل ارائه در بانک توسعه صادرات ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر