" وپاسار " بانکی پربازده و سودده

چهارشنبه ، 27 بهمن 1400 ، 11:51
حاشیه سود خالص بانک پاسارگاد در صورت مالی ۹ ماهه به ۶۵ درصد رسیده که ۷ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

جمع درآمدهای عملیاتی ۹ ماهه سال جاری بانک پاسارگاد با افزایش ۳۰ درصدی به ۱۰۱۸۰ میلیارد تومان رسیده است. حاشیه سود خالص وپاسار در صورت مالی ۹ ماهه به ۶۵ درصد رسیده که ۷ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.


اما نکته امیدوارکننده در صورت مالی ۹ ماهه بانک پاسارگاد، تمرکز بیشتر بر روی خالص درآمدهای کارمزد بوده که این درآمدها نسبت به سال قبل افزایش ۵۹ درصدی داشته و به ۱۵۷۵ میلیارد تومان رسیده است. به عبارتی ۱۵ درصد از درآمدهای بانک پاسارگاد از محل کارمزد است. مانده موجودی نقد بانک پاسارگاد هم با افزایش ۶۳ درصدی نسبت به سال قبل به ۴۳.۹۸۵ میلیارد تومان رسیده است.


نکته جالب در نمودار بانک پاسارگاد بالاتر بودن از سقف تاریخی سال ۹۹ است که این نماد ۸ درصد بالاتر از آن حرکت کرده و نشان داده بازارگردانی این سهم چقدر خوب بوده است و سهامداران "وپاسار" بسیار از این وضعیت راضی هستند.


در تایم فریم هفتگی rsi در آستانه مقاومت ۷۰ واحدی قرار داشته و اگر بتواند آن را فتح کند می‌تواند بازدهی حداقل ۲۰ درصدی به سهامداران بدهد، در تایم فریم روزانه موفق شده است که وارد ناحیه rsi شود، نکته دیگر اختلاف قیمت پایانی و آخرین قیمت در معاملات روز چهارشنبه است که می‌تواند منجر به صعود در هفته جاری باشد.

► کارگزاری بانک رفاه کارگران به عنوان برترین کارگزاری بانکی بازار سرمایه انتخاب شد
پرداخت سود سال ۹۹ سهام عدالت تا اواخر سال ◄

مطالب مرتبط
بنر