متمم های نشریات تایمز و سانتاندر درباره ی کارآفرینان مدرن موفق(SME)

پنجشنبه ، 15 مرداد 1394 ، 08:19

 

بانکی دات آی آر: متممهای ایجاد شده توسط تیم تحریریه ی سانتاندر و تایمز بصورت مجلات آنلاین برای مطالعه در دسترس میباشند. با آغاز به کار در اکتبر 2013، متممهای "کارآفرینی مدرن موفق" در تایمز بصورت چاپی و در نسخه ی iPAD روزنامه منتشر شدند. این متممها یک جنبه از منبع همکاری مشترک تایمز و سانتاندر برای کسب و کارهای کوچک در بریتانیا می باشند. یک کمپین چندمنظوره متشکل از اطلاعات، مشاوره و فرصت های شبکه سازی. متمم های بیشتر به صورت آنلاین در ماه های آینده منتشر خواهند شد.

متممهای ذیل بشکل مجلات آنلاین در دسترس هستند:

 

نوامبر 2014، " نوآوری فراتر از استارتآپ"

استارتآپ های موفق نوآوری شخصیت بندی شده است. اما چگونه این شرکت در عین حال که کسب و کارشان وزن و پیچیدگی می یابد، جرقه های خلاقانه را مستمر نگاه میدارند؟ SME این ماه کارآفرینانی را معرفی میکند که بخوبی بر این مشکل فائق آمده اند؛ از خالقان موفق کتابهای کمدی تا فعالان عرصه ی آموزش. همانطور که این مطالعات موردی نشان میدهد، نوآوری نباید با قدیمی تر شدن شرکت ازبین برود؛ در واقع نوآوری یک عامل حیاتی برای پیشتازی در بازار است. ببینید و یادبگیرید که که چگونه بُــرّندگی تیغ خود را حفظ کرده و با توسعه ی کسب و کارتان آن را نیز تیز نگاه دارید.

 

اکتبر 2014، "چگونگی مدیریت رشد سریع"

با تداوم بازگشت اطمینان به اقتصاد، انتظارات برای رشد بین SMEهای بریتانیا بالاست. یافتن بنیان و کارکنان ماهر تنها دو مسئله ی پیش روی کسب و کارها در منحنی رشد سریع هستند؛ و کارآفرینان معرفی شده در این ماه، با فرازونشیب های گسترش کسب و کار آشنایی کامل دارند. یک شکلات فروش، یک خرده فروش وسایل کودک، یک فروشگاه انلاین مبلمان و اثاثیه منزل و یک سرویس تحویل اسنک سالم_ { همه در کشاکش برای غلبه بر مسائل، اما راسخ و متمرکز بر موفقیت.

 

سپتامبر 2014، "چگونگی رسیدن به تعادل در کار"

لازمه های اداره ی یک کسب و کار در حین تلاش برای تامین امنیت کسب و کار جدید، برای بسیاری از SMEها مسئله ای کلیدیست. کارآفرینان اغلب خود را درگیر بسیاری از نقش های می یابند که زمان اندکی برای تفکر خلاق و توسعه ی کسب و کار باقی میگذارد.  نویسندگان چاپ دهم ما درباره ی SME، استراتژی هایی که برای توازن و تعادل کار_زندگی دارند را به اشتراک میگذارند. از یک فروشنده ی ادویه جات و سوسیس تـا یک شرکت مشاوره ی IT و یک شرکت پوشاک کورنیش، کارآفرینان ما برای دستیابی به تعادل تکنیک های متنوعی دارند؛ اما همه توافق دارند که با رشد کسب و کار، اولویت ها تغییر میکنند.

 

جولای 2014، "نسخه ی مخصوص"

این نسخه ویژه SME نکات برجسته ی مصاحبه با بیش از 100 کسب و کار دارای رشد سریع را گردآوری کرده و بصورتی موجز مسائل کلیدی پیش روی کارآفرینان در سال 2014 را ارائه میدهد. از اثبات پیشنهادات در آینده تـا مدیریت جریان نقدی، مصاحبه شوندگان درسهایی را که بسختی فرا گرفته اند، به اشتراک میگذارند؛ آنها اذعان میکنند که سازگاری و انطباق پذیری، کلیـد حفظ یک کسب و کار و صادرات آن به آنسوی آبهاست.

 

 

جولای 2014، "چگونه کسب و کار خود را بازاریابی کنیم"

بازاریابی میبایست بازگشت سرمایه گذاری را نشان دهد و SMEها باید کمپین های را به مشتریان متصل و مرتبط کنند.  کارآفرینان معرفی شده در این هشتمین نسخه ی متمم SME هم بر اهمیت کمپین های بازاریابی استراتژیک، و هم ارائه ی پیام در سراسر رسانه ها و رویدادهای  اجتماعی تاکید دارند. از نوشیدنیهای انرژی تا مخمـرها و استخدام در کسب و کارهای مربوط به لباس زیر، همکاران این ماه دیدگاه خود راجع به ارتباط با مشتریان و تبلیغ محصولات شان را به اشتراک گذاشته اند.

 

ژوئن 2014، "چگونگی مدیریت جریان نقدی"

در رشد یک کسب و کار کوچک، درک جریان نقدی ضروری است. همانطور که کارآفرینان برجسته در نسخه هفتم متمم SME اذعان کرده اند، { حتی موفق ترین شرکت ها نیز باید بر شکاف بین کارکردن و دریافت دستمزد برای انجام کار، فائق آیند. به کمک یکی از مارک های مـُـد که در Topshop آغاز به کار کرده است، ببینید و یادبگیرید که چگونه در مورد جریان نقدی خلاق باشید؛ بعلاوه ی درسهایی از Rob HallidayStein که کسب و کار 200میلیون پوندی اش با نام Bullion By Post بر توان اقدام کردن در لحظه، تکیه دارد. با ذکر نکات و توصیه هایی، Marcelino Castrillo از نشریه ی سانتاندر توضیح میدهد که چگونه کسب و کار میتواند نیازهای جریان نقدی را با نگاه داشتن پشت صحنه ی شرکت در پیاپیش ذهن، تعیین کند.

 

آپریل 2014، "رشد مسئول اجتماعی"

آیا ممکن است از حیث اجتماعی مسئول بود و رشد سریعی هم داشت؟ نسخه ششم از متمم "کارآفرینی مدرن موفق" به اصول تعادل در سود میپردازد؛ همراه با نکاتی از Stephen Howard از شرکت Business in the Community، و مدیر امور شرکت و بازاریابی سانتاندر Jennifer Scardino. کارآفرینان از بازیافت چوب تـا شرکتهای شمع سازی، درسهایی را که در طی مسیر دستیابی به موفقیت اجتماعی شرکت آموخته اند را، بازگو میکنند.

 

مارس 2014، "چگونگی تامین مالی"

متمم پنجم به طیفی از محصولات مالی، از سنتی تا نوآورانه، میپردازد؛ و  شامل ده روش برای تامین مالی و همچنین توصیه هایی برای اتخاذ یک راهکار برای شرکت میباشد.ا Sophi Tranchall از شرکت تجارت-عادلانه ی Divine Chocolate درباره ی وام مورد ضمانت دولت که کشاورزان کاکائو را قادر به خرید سهام کرد، بحث میکند؛ همچنین دیگر کارآفرینان درخصوص تامین مالی از عموم، وام مسکن و دیگر موارد صحبت میکنند.

 

فـوریـه 2014، "چگونه مدیریت میکنید؟"

متمم چهارم درباره ی روشهای سبک مدیریت تحول برای یک شرکت درحال رشد، بحث میکند. این متمم همچنین ایده های برای استخدام و مشوقهایی برای کارکنان که مالکان کسب و کارهای کوچک میتوانند مورد استفاده قرار دهند را نیز، ارائه میدهد. کارآفرینانی همچون Paddy Crerar از Crerar Hotels و Rob Pollard از Lightbox، تکنیکهای مدیریتی خود را فاش میکنند.

 

ژانـویـه 2014، "چگونگی ورود به بازارهای جدید"

متمم سوم درباره ی گسترش دادن در خارج از کشور و پتانسیل ها و مشکلات در بازارهای نوظهور، توصیه هایی ارائه میدهد. این متمم شامل حقایق و آمار در مورد کسب و کارهای صادرات بوده (یک شرکت اگر خود را محدود به بازار داخلی اش کند، چهاربرابر بیشتر احتمال شکست و ناکامی دارد)؛ و همچنین حاوی مصاحبه هایی با کارآفرینان موفق در مذاکرات تجارت بین المللی میباشد.

 

نوامبر 2013، "کسب و کار خود را آینده ساز کنید"

مضمون دومین متمم، تضمین موفقیت و کامیابی شرکت با ارزیابی رقبا، مشاهده ی گرایش تکنولوژیک و درک بازار میباشد. این متمم نکات آینده نگرانه ای مطرح کرده و شامل مصاحبه با کارآفرینانی است که توضیح میدهند چگونه با موفقیت رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک را در استراتژی های کسب و کارشان لحاظ کردند.

 

اکتبـر 2013، "رمـز موفقیت کسب و کار"

اولین متمم 10 حیطه ی ضروری استراتژی کسب و کار و مدیریت روز به روز برای کارآفرینان SME را مطرح میکند که برای رشد پایدار میبایست مورد توجه قرار گیرند. با 10 موسس و مدیرعامل کسب و کارهای موفق بریتانیایی (شامل Matt Gowar از شرکت Equip Outdoor Technologies، Elizabeth Assaf از شرکت Urban Front و Andy Hill از شرکت I Like Music) مصاحبه شد تا درسهایی را که در روند رشد شرکت شان آموخته اند، بازگو کنند.

مترجم: مهرداد دستورانی

► جدیدترین خدمت سایت بانکی ویژه بانکها راه اندازی شد
کاربرد بازاریابی محتوا از سوی بانک‌های معتبر ◄

مطالب مرتبط

سه نکته درباره بازاریابی محتوا از سوی برندهای مالی معتبر

در رابطه با مسائل مالی همه به کمک نیاز دارند و در این عصر دیجیتال  شرکت‌های مالی به شدت در تلاش‌اند تا گوی سبقت را در این زمینه از هم بربایند،از فناوری‌های مختلف استفاده می‌کنند تا به افراد اطلاع دهند که چه خدماتی در حوزه مالی ارائه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا رضایت مشتریان و کاربران را فراهم کنند.

بنر