جدیدترین خدمت سایت بانکی ویژه بانکها راه اندازی شد

دوشنبه ، 26 مرداد 1394 ، 14:22

بانکی دات آی آر: با رقابتی شدن فضای خدمات بانکی ؛ لزوم توجه به نحوه ارتباط با مشتری ، تبلیغات درست و امنیت بانکداری بیش از پیش اهمیت خود را نشان می دهد.

در دنیای امروز ، معتبرترین بانکها ، علاوه بر استفاده از شیوه های مرسوم تبلیغات مانند بنر ، تبلیغاتی محیطی و ... روشهای نوینی را نیز برای جذب مشتری و ارتباط با مشتریان فعلی استفاده می کنند.

Citi Bank , Bank Of America , Barclays , HSBC ؛ بانکهایی هستند که از روش نوین تولید و انتشار محتوا Content Marketing   به وسیله ی روابط عمومی Public Relations   بهره می برند.

5 آیتم تاثیرگذار در این روش نوین بازاریابی و تبلیغات :

•    تولید محتوا از خدمات بانکی
•    انتشار محتوا به صورت مقاله های آموزشی و خبری در سایت های خبری معتبر
•    تولید و انتشار محتوا در حوزه امنیت بانکداری
•    استفاده از رسانه های مبتنی بر موبایل
•    برگزاری کمپین های اجتماعی

در این طرح تلاش می کنیم دریچه جدیدی از تبلیغات را به روی شما باز کنیم ، دریچه ای که علی رغم کم هزینه بودن به نسبت سایر روشهای تبلیغاتی ، تاثیری به مراتب بیشتر در تجهیز منابع ، جذب و نگهداری مشتریان بانک خواهد داشت.

نشریه معتبر اقتصادی فوربس Forbes ، ضمن درج گزارشی ، نرخ بازگشت سرمایه ROI این روش نوین تبلیغاتی را بیشتر از تبلیغات محیطی و مستقیم ارزیابی می کند.

این روش جدید ، بازاریابی محتوا برای بانک نام دارد ، در این روش ما محتواهایی تولید کرده و آنها را در سایت بانکی و رسانه های معتبر اینترنتی انتشار می دهیم.

انتشار محتواهای تولید شده از سوی سایت بانکی صورت می پذیرد ، چرا که تاثیر آن بسیار بیشتر خواهد بود.

وقتی یک سایت مرجع در زمینه بانکی و اقتصادی ، یکی از خدمات بانک را معرفی می کند و این مطلب در سایتهای خبری معتبر ، منتشر می شود ، می توان تاثیری چند برابر را برای این نوع تبلیغات متصور شد ، این در حالی است که هزینه انجام شده برای چنین تبلیغی بسیار پایین تر از تبلیغات محیطی و سنتی است.

سایت بانکی با دارا بودن ماهانه بیش از 2 میلیون کاربر و 7 سال سابقه در حوزه اطلاع رسانی اقتصادی و بانکی و به عنوان یکی از معتبرترین پایگاههای اینترنتی برای کسب اطلاع کاربران در خصوص مسائل بانکی و اقتصادی است.

این سایت با داشتن خبرنامه 700 هزار عضوی و یدک کشیدن اعتماد کاربران ، بستری بسیار عالی و موقعیتی فوق العاده را برای آموزش در حوزه امنیت بانکداری الکترونیک و معرفی خدمات بانک ها داراست.

ما با استفاده از تجربیات گرانبهای خود در حوزه تولید محتوای آموزشی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی خواهیم کرد ؛ این محتواها در پنج دسته زیر تولید خواهد شد :

•    معرفي خدمات الكترونیكي بانک
•    انتشار محتواهای آموزشی و اطلاع رسانی خدمات جدید در رسانه های معتبر اینترنتی کشور ( عصرایران ، خبرآنلاین ،  بانکی ، برترینها و ... )
•    اطلاع رسانی در خصوص امنیت بانكداري اينترنتي بانک
•    خدمات ويژه بانک

برای اینکه شما هم کمپین تولید محتوا داشته باشید و بتوانید با این روش جدید ، خدمات بانکی خود را تبلیغ کنید ، با ما تماس بگیرید :
22353500

► انتظار مشتریان از بانک‌ها در زمینه بهبود عملکرد مالی
متمم های نشریات تایمز و سانتاندر درباره ی کارآفرینان مدرن موفق(SME) ◄

مطالب مرتبط

سه نکته درباره بازاریابی محتوا از سوی برندهای مالی معتبر

در رابطه با مسائل مالی همه به کمک نیاز دارند و در این عصر دیجیتال  شرکت‌های مالی به شدت در تلاش‌اند تا گوی سبقت را در این زمینه از هم بربایند،از فناوری‌های مختلف استفاده می‌کنند تا به افراد اطلاع دهند که چه خدماتی در حوزه مالی ارائه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا رضایت مشتریان و کاربران را فراهم کنند.

بنر