بازاریابی محتوا در بانک ها

بازاریابی محتوا به معنای ارائه اطلاعات مفید به مشتریان است که غالباً  این نوع اطلاعات ماهیت آموزشی دارند.بازاریابی سنتی مربوط است به  تبلیغ مزایا و ویژگی‌های محصولاتی که برای فروش عرضه می‌کنید.اما امروزه این نوع پیام‌ها برای شنوندگان دیگر آن‌قدر جذابیت ندارد.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 بعدی > انتها >>
مطالب مرتبط

سه نکته درباره بازاریابی محتوا از سوی برندهای مالی معتبر

در رابطه با مسائل مالی همه به کمک نیاز دارند و در این عصر دیجیتال  شرکت‌های مالی به شدت در تلاش‌اند تا گوی سبقت را در این زمینه از هم بربایند،از فناوری‌های مختلف استفاده می‌کنند تا به افراد اطلاع دهند که چه خدماتی در حوزه مالی ارائه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا رضایت مشتریان و کاربران را فراهم کنند.

بنر