حاشیه نگاری خبرنگار بانکی از اختتامیه دومین جشنواره بانک محبوب من

يكشنبه ، 26 مهر 1394 ، 13:50

بانکی دات آی آر: صبح یک روز دل انگیز پاییزی در یکی از قدیمی ترین  بناهای تهران بزرگ ، ظاهرا اتفاق بزرگی هم قرار است بیفتد.


عقربه ها به ساعت 8 نزدیک می شوند ، اولین مهمان از راه میرسد ، مدیر روابط عمومی بانک قوامین ثابت میکند نظم و وقت شناسی هنوز در اختیار نظامی هاست.

مهمانها یکی یکی از راه می رسند ، نمایندگان بانک پاسارگاد در فضای باغ موزه قدم می زنند.

آقای میرجعفری دبیر جشنواره با لبخند همیشگی به مهمانها خوش آمد گفته و می گوید تا شروع شدن رسمی مراسم می توانند در محوطه باغ موزه قدم بزنند.

آقای مهندس محمودزاده به عنوان یکی دیگر از میزبانان این مراسم با مدیرعامل دیجی کالا ، دکتر امیرشکاری و استاد شعبانعلی مشغول صحبت هستند.

نمایندگان بانک مرکزی ، بانکهای ملت ، قوامین ، سامان ، پاسارگاد ، شهر ، صادرات و آینده هم به جمع مهمانان اضافه می شوند.
بچه های باشگاه خبرنگاران هم مثل همیشه اول وقت آماده ی تهیه گزارش از یک رویداد بانکی بزرگ هستند.

 

پرسنل باغ موزه سخت مشغول پذیرایی از مهمانان هستند.

مراسم با صحبتهای مجری شروع می شود ، او از دکتر نیماامیرشکاری میخواهد پشت تریبون قرار بگیرد ، دکتر امیرشکاری - مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی – با تشویق حضار صحبتهای خود را شروع و نکات جالب توجهی در خصوص بازاریابی در بانکها بیان می کند.

بعضی از مدیران ، از صحبتهای دکتر امیرشکاری یادداشت برمی دارند.

سخنران بعدی سیدمحمد میرجعفری – دبیر جشنواره بانک محبوب من – است ، آقای میرجعفری از حضار تشکر می کند و آمارهایی در خصوص جشنواره می دهد.

نکته جالب توجه در صحبتهای آقای دبیر اشاره به محل و زمان برگزاری اختتامیه است ، او می گوید دلیل برگزاری مراسم در باغ موزه هنر ایرانی توجه به سنتها و پایبندی به آنها در عین استفاده از جدیدترین علوم روز دنیاست.

آقای دبیر همچنین صبح را نشانه ی امید و شروع چشم اندازهای جدید می داند و ابراز امیدواری می کند که این صبح ، سرآغاز صبح های همکاری مشترک بانکی با بانکها و مدیران بانکی باشد.

سخنران بعدی مراسم استاد شعبانعلی است.

نکاتی مهم در خصوص بازاریابی محتوا – جدیدترین متد بازاریابی در دنیا – محور صحبتهای استاد شعبانعلی است.
استاد شعبانعلی که مهمانان را جذب صحبتهای خود کرده است ، هر از چندگاهی با شوخ طبعی خاص خود ، لبخند را بر لبان مدیران ارشد بانکی می نشاند.

بعد از صحبتهای استاد شعبانعلی ، به قسمت اصلی مراسم میرسیم ، اهدای تندیس به بانکهای برتر ؛ بانکهای ملت ، سامان و پاسارگاد هر کدام دو تندیس می گیرند و بانک شهر هم یک تندیس.

 

 

رئیس اداره روابط عمومی بانک سامان بعد از گرفتن تندیس چند دقیقه ای صحبت می کند ، آقای فرنود حسنی می گوید :" این جایزه از آن جهت برای من اهمیت زیادی دارد که 25 هزار نفر از مردم با رای خود ما را شایسته دریافت این تندیس دانسته اند.
روزانه من نامه هایی دارم که می گویند پولی پرداخت کنیم و یک تندیس یا گواهی بگیریم که همه را رد می کنیم ، ولی وقتی مردم به ما رای می دهند ، آن تندیس ارزشی بدون قیمت پیدا می کند."

حسن ختام برنامه اختتامیه گرفتن عکس یادگاری است ، تندیس گرفته ها جلوتر می ایستند و سایر میهمانان پشت سر آنها ، صدای فلش دوربین عکاس یعنی مراسم امسال تمام شده و همه عزم ها را جزم کرده اند برای سال آینده ...

 

► آمار و گزارش های کلی از دومین جشنواره بانک محبوب من
بانک سامان بانک محبوب شد ◄

مطالب مرتبط
بنر