اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه تا ساعت 16امروز

شنبه ، 3 دی 1390 ، 12:26

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در کنکور 90 گفت: 2 هزار و 323 نفر در این دوره پذیرفته شدند.

دکتر سید جلال طباطبایی افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 90 شرکت کرده و در دوره‌های روزانه و شبانه مجاز به انتخاب رشته شده‌‌اند، فرصت داشتند در روزهای 23 تا 28 آبان نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام کنند.

وی اظهار داشت: داوطلبان امکان انتخاب 10 کد رشته را از میان رشته های اعلام شده در فرم انتخاب رشته داشتند و در نهایت نیز 2 هزار و 323 نفر در 110 کد رشته پذیرفته شده اند.

طباطبایی یادآور شد: نتایج نهایی پذیرفته شدگان تا ساعت 16 امروز 3 دی ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که داوطلبی در این دوره قبولی نهایی شود قبولی قبلی وی "کان‌لم یکن" تلقی خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه اعلام شده در این اطلاعیه پذیرفته شوند و یا قبولی قبلی آنان دوره روزانه باشد، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 91 را نخواهند داشت.

معاون اجرایی سازمان سنجش اظهار داشت: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و می توانند نیمسال تحصیلی خود را در رشته محل جدید آغاز کنند.

مهر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================


 

► آزمون فراگيرپیام نور 23 دي برگزار مي‌شود
حکم شرعي خريد و فروش پايان‌ نامه‌ ◄

مطالب مرتبط
بنر