برای آقای رئیس جمهور

يكشنبه ، 4 دی 1390 ، 08:14

آقا گوشزد می‌کنم! حضرتتان در هر سخنرانی بیش از پیش بر پریشانی اندیشه جامعه و عدم تعادل ساختار می‌افزایید.

سرورم مجمل‌گویی مناسب شأن هیچ فرد صالحی نیست تا چه رسد به اولین شخص مقام اجراي کشوری و رئیس جمهور مقتدر ایران‌زمین.

عزیزم حضرتتان یکسره به گروهی که مردم نمی‌شناسند و شاید هم دشمن فرضی، انتقاد می‌فرمایید که چرا برای تولید ایجاد مزاحمت می‌کنند و از سوی دیگر جان صاحبان صنایع و کشاورزان از ضعف مدیریت اجرا و فرسودگی ساختار و گاهی پلیدی افراد به لب رسیده است.

سرورم از شما می‌خواهم همین امروز آن‌هایی را که نمی‌گذارند شما خدمت کنید، نام ببرید تا همان بچه‌هایی که در بالابردن آراي حضرت‎تان نقش اول را به عهده داشتند، فقط در ظرف چند ساعت همه را از صحنه سیاست خارج سازند.

آقای عزیز این درست که قوه‌ی مجریه تحفه‌ای است که از دوران قجرها به ریش ما مانده است؛ تنها تقاضایم این که کمی به دفتر مخصوص خود برسید!

آقای عزیز! من از لحظه ملاقات‌مان تا کنون به تقاضای حضرت‎تان 25 گزارش وحشتناک به دفتر مخصوص ارسال داشته‌ام و اینک به اجبار نمونه زهرآگینی را آشکار می‌سازم، آیا به خاطر دارید سه سال پیش که با خبر شدید بخش مهمی از سوبسیدهای آبیاری صنعتی به جیب بیگانه می‌ریزد با چه شور و شعفی و با دست خود مبلغ هشت و نیم ملیارد تومان برای تأسیس چنین تولیدی با اجراي صد مهندس کشاورزی به بانک ملی حواله دادید؟!

 

 

آقای عزیز! از آن تاریخ تا به امروز 400 میلیارد تومان از این سوبسیدها به حلقوم کشورهایی ریخته شده که با این پول گلوله می‌خرند و مردم بحرین، یمن و شیعیان عربستان را می‌کشند و تسلط حضرتتان بر دستگاه خود تا آن جا که هنوز هم صد مهندس کشاورزی نتوانستند وجهی را که کمتر از بهاء واردات فقط 15 روز از این ورقه است، برای تأسیس کارخانه‌ای این چنین کم خرج، پُردرآمد و اشتغال آفرین دریافت دارند!

آقای حامی تولید مستحضرند که هر میلیارد، هزار میلیون تومان می‌باشد و صد میلیارد، صد هزار میلیون تومان!

و به آسانی می‌شود فقط با جلوگیری خروج یک‌سال چنین ارزی در همان خراسان جنوبی محرومی که آنچنان استقبالی از حضرتتان می‌کنند، تا آخر همین سال به اندازه‌ای شغل ایجاد کرد که در آن منطقه کمبود کارگر هم ایجاد شود، به شرط این که دست کسانی را که دوستان یا عوامل تولیدکنندگان خارجی می‌باشند قطع فرمایید.

بخوانید و چو من اشک بریزید!

فروشنده خارجی ورقه‌های ژئوممبران به خریداران می‌گوید: دو دلی نداشته باشید، دل به تولیدات کشورتان نبسته و رابطه خود را با ما قطع نکنید. زیرا ما در میان مسئولان اجرایی کشورتان دوستانی و در ادارت ایران عواملی داریم که اجازه نمی‌دهند به این زودی‌ها در ایران چنین کارخانه‌ای تأسیس شود. بهتر است بار بربندید و به اینجا بیایید تا فقط در ظرف سه ماه کارخانه‌ای برای شما تأسیس کنیم و شما با دلالی فروش محصول یک سال، مالک کارخانه شوید.

عزیزم تمجمج (عیب جویی کردن -سخنان دوپهلو )تا کی؟! عمر ریاست‌تان به پایان رسید، کمی هم به جای نقادی‌های کور به قوه خود پردازید.

آقای عزیز به یاد دارید پس از آن که در ملاقات خصوصی ماحصل این ماجرای تلخ را به عرض‌تان رساندم، آقای حسینی وزیر اقتصادتان را احضار و ایشان را مأمور فرمودید در اولویت به این قضیه رسیدگی فرماید. اکنون که شش ماه از آن فرمان می‌گذرد، از ایشان بپرسید نتیجه آن همه تأکید چه شد؟ تا آن آقا و سیدی را که مزاحم خدمات حضرت‌تان و رشد اقتصاد کشور و باعث صدور ارز به خارج به جای تولیدات کشور می‌شود را همه بشناسند. ولا حول و لا قوه إلا بالله العلی العظیم.

حیدر رحیم‌پور ازغدی

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► گزارش تصویری/ سالی که گذشت، به روایت تصویر
استخدام های استان فارس-3 دی 90 ◄

مطالب مرتبط
بنر