ثبت نام متقاضیان اشتغال و ساماندهي كارجويان كشور در وزارت تعاون

يكشنبه ، 18 دی 1390 ، 21:26

با عرض خوشامد گويي استدعا داريم قبل از پر كردن فرم ثبت نام كارجويان اين متن را مطالعه نماييد

تجربه جهاني و همچنين كشور ما مؤيد آن است كه همه افراد توانايي مالي و حرفه‌اي براي راه‌اندازي مراكز اقتصادي و ايجاد شغل ندارند.

از طرفي ادارات دولتي هم ظرفيت جذب بسيار محدودي دارند. با اينكه همه ساله هر كدام از اين سازمان‌ها مطابق تخصص موردنيازشان افرادي را جذب مي‌كنند. اما روشن است كه گروه كثيري از داوطلبان شغل مخصوصاً جوانان تحصيل‌كرده فرصت اين جذب را پيدا نمي‌كنند.

حتي عده‌اي سال‌ها منتظر مي‌مانند تا اداره‌اي آنها را به خدمت بگيرد و بعضي از افراد هم گمان مي‌كنند چون به اصطلاح آشنايي ندارند استخدام نمي‌شوند.در حالي كه واقعيت اين طور نيست. با وجود همه نظارتها و دقت نظر؛ بايد قبول كنيم كه در هر صورت گنجايش جذب اداري  بسيار قليل است.

حال اين مجموعه كثير از جوانان كه يا توان مالي ندارند تا خودشان كاري را ايجاد كنند و يا در ادارات جذب نمي‌شوند چه كنند؟

وزارت تعاون با دلسوزي تمام و با احساس مسئوليت قانوني و انساني در نظردارد تا اين دسته افراد را حمايت نمايد و با همكاري ساير ارگان‌ها و سازمان‌هاي اجرايي به ويژه حمايت رئيس‌جمهور محترم كار توانمندي و راهنمايي اين گروه از جوانان كشورمان را عملياتي نمايد.

يقين داريم كه نيروهاي با استعداد كشورمان اگر در فرآيند توانمندسازي ياري شوند.يعني مرحله تشكل و انسجام و مشاوره را براي آماده‌شدن يك شغل مناسب و پايدار طي كنند ودوره‌ها و جلسات حرفه‌اي و آموزشي به نسبت نياز و سطح تجربه و تحصيلاتشان بگذرانند.در راستاي تصميمات شوراي عالي اشتغال‘مطابق طرح‌هاي اشتغال‌زا چه به شكل تعاوني يا غير آن تسهيلات لازم دريافت كنند. قطعاً بخش زيادي از سرگرداني كارجويان كشور كه بعضاً نمي‌دانند با وجود استعداد و توان فكري و جسمي چه كاري را بايد دنبال كنند، برطرف خواهدشد.

لذا از شما عزيز داوطلب كه به اين سايت مراجعه مي‌كنيد استدعا داريم در صورتي كه شامل اين گروه هستيد يعني نه صرفاً براي استخدام در اداره‌اي، بلكه ايجاد كار براي خود يا ديگران به شكل غير دولتي ودر قالب حمايت‌هاي فوق آمادگي داريد فرم كارجويان را به دقت تنظيم نماييد.

چنانچه قبلاً هم در سايت ديگري ثبت‌نام كرده‌ايد به هر دليل موفق نشده ايد به جايي نرسيده است نااميد نشويد براي ياري همديگر انشاء الله اين شيوه تعاون كه براي ياري همه ما به صحنه آمده است ياريتان خواهد كرد.

 

جهت ارسال مشخصات خود و ثبت در بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال و ساماندهي كارجويان كشور بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام متقاضیان اشتغال و ساماندهي كارجويان كشور

جهت ثبت ايده هاي كارآفريني و اشتغالزا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت ايده هاي كارآفريني و اشتغالزا

ویرایش و تکمیل اطلاعات

پیگیری ثبت نام،اصلاح و تکمیل اطلاعات

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

► اسامي پذيرفته شدگان استخدامي دستگاه هاي اجرايي استان سمنان
گزارش تصویری/ جشنواره یخ در کره جنوبی ◄

مطالب مرتبط
بنر