10 دلیل برای پادشاهی پرندگان خشمگین

چهارشنبه ، 12 بهمن 1390 ، 08:30

این روزها پرندگان خشمگین، باهمه خشم و غضبشان به شخصیت محبوب بسیاری از دوستداران بازی های دنیای مجازی تبدیل شده اند.

به گزارش بانکی دات آی آر، کمتر کسی پیدا می شود که اهل لپ تاپ و تلفن همراه هوشمند باشد و انگری بردز را نشناسد.

این پرندگان که از دزدیده شدن تخم هایشان ازسوی چند خوک شکمو به شدت عصبانی هستند، می روند تا حق خود را از آنها بگیرند و به این ترتیب علاقه مندان به گیم را مجذوب خود می کنند.

خلاقیت ها و اقداماتی که در راستای جذابیت هر چه بیشتر این بازی فکری ویدئویی انجام شده، موجبات پادشاهی آن بر قلب بسیاری از دوستدارانش را فراهم آورده است.

در این گزارش از روش ها و دلایلی به شما می گوییم که نتیچه اش محبوبیت "انگری بردز" است.

1. ios

نخستین حرکت انقلابی پرندگان خشمگین، ورودشان به سیستم عامل ios اپل بود که بر روی همه پلتفرم های آن یعنی آی فون، آی پد، تاچ، آی پاد و اپل تی وی در دسترس است.

سازندگان با در دسترس قرار دادن بازی در این سیستم عامل گام بزرگی برای مجبوبیتش برداشتند.

2. عروسک

اکتفا کردن به شخصیت های کارتونی و انیمیشن این پرندگان، با بلند پروازی و کسب سود بیشتر منافات داشت. به همین دلیل صاحبان انگری بردز با ساخت و تولید عروسک های شخصیت های کارتونی، آنها را فراگیرتر از گذشته کردند.

3. تلویزیون

شخصیت های محبوب و خشمگین به شبکه های تلویزیونی هم راه دیگری برای درآمدزایی و محبوبیت بود که سازندگان پرندگان خشمیگین پیش گرفتند.

4. گوگل کروم

از ماه گذشته میلادی، در پی اقدام شرکت سازنده،  مرورگر گوگل کروم میزبان پرندگان خشمگین وخوک های شکمو شد.

5. فیس بوک

همه موارد بالا یک طرف، حضور در شبکه اجتماعی محبوب این روزها یعنی فیس بوک هم یک طرف. کاربران فیس بوک هم می توانند انگری بردز را به راحتی در دسترس خود داشته باشند.

6. psp

پلی استیشن همراه یا همان PSP هم کاملا مناسب کسانی است که "عشق گیم" هستند. شاید به همین دلیل باشد که پرندگان خشمیگین در آنجا هم پیدایشان می شود.

7. اسباب بازی

کسانی که آرزوی یک لحظه بغل کردن یا دست کشیدن روی پرندگان خشمگین را داشتند، آرزویشان برآورده شد، چراکه سازندگان بازی ویدئویی بازی فکری آن را هم ساختند و به این ترتیب برای خریداران این بازی هم از خیره شدن به مانیتور خبری نیست و هم اینکه خریداران شانس تحرک دارند.

8. کتاب آشپزی

یکی از مهمترین خوبی های جاه طلبی و بلند پروازی این است که انسان خود را محدود به محدوده ای خاص نمی کند و دوست دارد در هر عرصه ای از خود ردپایی به جا بگذارد.

حالا حکایت سازندگان پرندگان خشمگین هم همین است. آنها حالا می خواهند کتاب آشپزی دسپخت پرندگان را هم به بازار بفرستند؛ البته تنها غذاهایی در این کتاب آموزش داده می شود که حاوی تخم مرغ هستند!

9. مناسبت ها

یکی دیگر از جذابیت هایی که در پرندگان خشمگین در نظر گرفته شده، توجه به مناسب هاست. استفاده از نمادهای مناسبت هایی چون ولنتاین و هالووین به جذابیت بازی برای علاقه مندانش می افزاید.

10. آگهی

پخش آگهی هایی که پرندگان خشمگین در آن نقشی داشته باشند، یک معامله دو سر برد است، چراکه هم به آگهی دهندگان کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشند و هم انگری بردز را بیشتر معرفی می کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► دعوت به همکاری در شرکت چارگون
تصویری/ قحطی فرضی با تهران چه کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر