صدور کارت‌های اعتباری کارگران توسط بانک رفاه

چهارشنبه ، 24 اسفند 1390 ، 15:07

 

بانک رفاه با همکاری بانک توسعه تعاون و صندوق مهر امام رضا (ع) به منظور افزایش توان خرید جامعه، رونق اقتصادی، حمایت از کار و تولید، کارت اعتباري میزان را برای کارگران جهت خرید کالاهای داخلی صادر می کند.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ متقاضیان با دريافت کارت اعتباري میزان بر مبنای عقد مرابحه مي توانند نسبت به خريد کالا و خدمات از فروشگاه ها و مراکز داراي پايانه فروش که مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند، حداکثر تا 15 میلیون ریال اقدام نمايند.


بر اساس این گزارش نرخ سود تسهیلات اعطایی مرابحه در چارچوب کارت اعتباری میزان، 14 درصد می باشد که پرداخت 4 درصد آن بر عهده دارنده کارت می باشد همچنین مدت بازپرداخت اقساط مربوط به مجموع مبالغ از کالا های خریداری شده طی یکماه، حداکثر 24 ماه است.


گفتنی است واگذاری کارت های خرید اعتباری کارگران طی مراسمی با حضور وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی، مدیران عامل بانک های رفاه، توسعه تعاون و صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) عصر روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه سالجاری با تحویل کارت های صادره به نمایندگان کارگران و کارفرمایان رسما آغاز شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام های استان فارس
استخدام مشاور املاک در اهواز ◄

مطالب مرتبط
بنر