افزايش وام ازدواج به 4ميليون تومان بدون ضامن رسمي

شنبه ، 23 شهریور 1387 ، 08:15
 
 
 
افزايش وام ازدواج به 4ميليون بدون ضامن رسمي
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش میزان وام پرداختی توسط بانک‌ها به زوج‌های جوان تا سقف 40‌میلیون ریال خبر داد و گفت: شرایط آسانی برای ارائه این وام‌ها در نظر گرفته‌ایم که به زودی اعلام خواهد شد.
سیدحمید پورمحمدی  از افزایش میزان وام پرداختی توسط بانک‌ها به زوج‌های جوان خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده بانک‌ها آمادگی آن را دارند که علاوه بر افزایش سقف وام پرداختی به زوج‌های جوان از سقف 20‌میلیون ریال به 40‌میلیون ریال؛ این وام را از عید سعید فطر به صورت روزانه و آنی به آنها واگذار کنند.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار كرد: میزان وام پرداختی به هر یک از زوجین تا پیش از این یک‌میلیون ریال بود که این مبلغ از عید سعید فطر به بعد دو برابر شده و در مجموع مزدوجينی که در سال جاری ازدواج کرده و هنوز وام ازدواج خود را دریافت نکرده‌اند، مي‌توانند از عید سعید فطر به بعد به بانک‌های کشور مراجعه کرده و در مجموع از تسهیلات 40‌میلیون ریالی به عنوان وام ازدواج برخوردار شوند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شرایط دریافت وام ازدواج نسبت به گذشته تغییر یافته است یا خیر؟ تصریح کرد: تا پیش از این معرفی ضامن کارمند رسمي ‌دولت یکی از شرایط دریافت وام ازدواج بود که مشکلاتی را برای برخی زوجین ایجاد کرده بود که بر این اساس در واگذاری تسهیلات جدید سعی کرده‌ایم این شرایط را تا حدودی برای مزدوجين آسان‌تر کنیم.
پورمحمدي ادامه داد: سعی کرده‌ایم در واگذاری تسهیلات 40‌میلیون ریالی ازدواج به زوج‌های جوان شرایطی فراهم شود تا مزدوجين بتوانند حتی در صورت نداشتن ضامن کارمند رسمي‌ دولت با ارائه سفته یا چک از مزایای تسهیلات ازدواج بهره‌مند شوند. وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی شرایط جدید دریافت وام ازدواج 40‌میلیون ریالی را رسما اعلام خواهیم کرد.
 

 

► كاهش سرمايه ايجاد بانك به 200ميليارد تومان
خاطرات "یک 75 ساله" جمعه از تلویزیون ◄

مطالب مرتبط
بنر