شروع جشنواره جديد حساب هاي قرض‌الحسنه بانك ملت با جوايز ويژه

يكشنبه ، 24 شهریور 1387 ، 07:52
 
به گزارش روابط‌عمومي بانك ملت، فرزان عباسي با بيان اين نكته كه مقدمات برگزاري هر چه باشكوه‌تر بيست‌وهشتمين دوره جشنواره قرض‌الحسنه اين بانك فراهم شده است، يادآور شد: به همين منظور بيش از دوهزار و 600واحد بانك ملت براي استقبال از سپرده‌گذاران تجهيز شده‌اند ضمن اينكه دارندگان حساب‌هاي متمركز نزد اين بانك، از طريق اينترنت هم مي‌توانند نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه يا تكميل موجودي حساب خود اقدام كنند.
وي ترويج فرهنگ قرض‌الحسنه و قرض دادن را احياي سنت مورد تاكيد قرآن و ائمه اطهار خواند و اظهار داشت: اغلب سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه با هدف الهي و نيات خير اقدام به افتتاح حساب مي‌كنند و جوايزي هم كه به آنان اهدا مي‌شود صرفا به پاس نكوداشت اين عمل خداپسندانه است.
مدير روابط‌عمومي بانك ملت اضافه كرد: منابع حاصل از سپرده‌گذاري افراد نيكوكار، به طور كامل صرف اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه در مواردي چون درمان بيماري، كمك به خانواده زندانيان نيازمند، ازدواج و تهيه جهيزيه، تامين و تعمير مسكن و وام‌هاي ضروري مي‌شود.
وي با قدرداني از سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه در جشنواره‌هاي قبلي بانك ملت ادامه داد: استقبال مردم نيكوكار از افتتاح حساب قرض‌الحسنه در اين بانك به حدي بود كه مانده اين حساب‌ها نسبت به جشنواره ماقبل، با حدود 20درصد رشد مواجه شد.
عباسي در مورد جوايز در نظر گرفته شده براي جشنواره جديد حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانك ملت هم گفت: نوع جوايز مشخص شده بسيار ارزنده است و به زودي از طريق رسانه‌هاي مختلف‌، اعلام عمومي خواهد شد.
وي برگزاري جشنواره قرض‌الحسنه را فرصت مناسبي دانست تا تمامي اقشار جامعه بتوانند با حضور همه جانبه خود، نسبت به تجلي ارزش‌هاي قرض‌الحسنه و مفاهيم معنوي آن اقدام كنند.
به گفته عباسي، بانك ملت امسال قصد دارد تا از همه كودكان و نوجوانان ايران دعوت كند تا برداشت و تصور خود را از مقوله قرض‌الحسنه در قالب شعر، نقاشي و انشا براي اين بانك ارسال كنند كه درنهايت با نظر هيات داوران، اثرات برتر انتخاب و جوايز نفيسي به پديدآورندگان اين آثار اهدا خواهد شد.
 
منبع: دنیای اقتصاد
 
 

► تفاوت نرخ سود سپرده ها منابع را به سمت بانك هاي خصوصي سوق داده است
کارت سوخت ، کارت بانکی هم می شود ! ◄

مطالب مرتبط
بنر