افتتاح شعبه بانک ملت در دانشگاه امیرکبیر

شنبه ، 30 شهریور 1387 ، 08:35
 
شعبه بانک ملت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور مدیران این بانک و مسوولان دانشگاه به صورت رسمي‌کار خود را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک ملت، معاون دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح این شعبه، توانمندی‌های این بانک را در ارائه خدمات مطلوب بانکی به اقشار مختلف جامعه مورد ستایش قرار داد.
دکتر کیمیاگری، افتتاح شعبه بانک ملت در این دانشگاه را اقدامي‌موثر در جهت حمایت از دانشجویان و توسعه فضای علمي‌کشور خواند و اظهار امیدواری کرد که این شعبه بتواند با حمایت‌های مالی خود زمینه تحقق بیش از پیش اهداف دانشگاه صنعتی امیرکبیر را فراهم کند.
وی با اشاره به انتخاب دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان الگو در اکثر طرح‌های تحقیقاتی تاکید کرد: گسترش تحقیقات و فعالیت‌های علمي‌دانشگاه و تسریع در انجام امور مربوطه، ایجاد واحد ارزی را در شعبه بانک ملت اجتناب‌ناپذیر مي‌کند.
عباس جعفرلو مدیر شعب منطقه 6 بانک ملت هم با اشاره به این نکته که مدیرعامل این بانک، خود از استادان دانشگاه و عرصه علم و تکنولوژی است، اظهار داشت: امیدواریم شعبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آینده‌ای نزدیک به یکی از شعب مهم و مطرح بانکی در سراسر کشور و پلی میان تحقیقات دانشگاهی و صنعت کشور تبدیل شود.
این گزارش حاکی است، بانک ملت از سال 78 تاکنون با ایجاد باجه‌ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به انجام امور بانکی در این دانشگاه مشغول بود که با توجه به درخواست مسوولان دانشگاه مبنی بر تبدیل این باجه به شعبه به دلیل افزایش منابع، مصارف و تعداد زیاد استادان، کارکنان و دانشجویان، باجه مذکور پس از 9 سال، به عنوان یک واحد مستقل بانکی، فعالیت خود را شروع کرد.
 

► تقدیر بانک پاسارگاد از تیم ملی کوهنوردی
قفل پرداخت وام بانکی کلید خورد ! ◄

مطالب مرتبط
بنر