لزوم یک نوبت سوخت گیری دارندگان کارت سوخت تا روز 25 خرداد

سه شنبه ، 2 خرداد 1391 ، 07:06

 

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت از دوم تا بیست و پنجم خرداد امسال حداقل یک بار سوخت گیری کنند.


شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه شماره سه اعلام کرد: به اطلاع کلیه دارندگان کارت های هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت می رساند، به منظور تثبیت مشخصات کارت و محاسبه باقیمانده و حفظ آن در کارت های هوشمند سوخت، لازم است از دوم تا بیست و پنجم خرداد امسال با مراجعه به یکی از جایگاه های سوخت کشور، حداقل نسبت به یک نوبت سوخت گیری اقدام کنند.

این اطلاعیه افزوده است: بدیهی است در صورت عدم سوخت گیری در مدت مذکور، سهمیه کارت به طور کامل حفظ نخواهد شد.

دارندگان کارت هوشمند سوخت برای آگاهی بیشتر می توانند با سامانه پاسخگویی 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس بگیرند.

 

سهمیه بنزین 100 تومانی باقی مانده در کارت های هوشمند سوخت از بامداد (دوشنبه، 1 خرداد) به دو لیتر سهمیه 400 تومانی تبدیل شد.

پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، علاوه بر واریز هفده دوره سهمیه 60 لیتری بنزین 400 تومانی، دولت 60 لیتر سهمیه بنزین 400 تومانی ویژه نوروز 90 و 50 لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی در دی ماه سال گذشته، علاوه بر سهمیه رسمی هر دوره در کارت های سوخت شارژ کرده است.

با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در کشور و نیز اجرای پروژه کارت هوشمند سوخت و سهمیه بندی بنزین در کشور اکنون به طور میانگین مصرف بنزین کشور به روزانه 56 میلیون لیتر رسیده است  براساس پیش بینی وزارت نفت ، با احتساب این میزان مصرف و نیز افزایش تولید بنزین کشور به حدود 80 میلیون لیتر با اجرای طرح های توسعه ای تا پایان سال 92، کشورمان روزانه حدود  25 میلیون لیتر بنزین اضافی برای صادرات به کشورهای خارجی در اختیار خواهد داشت.

با برنامه ریزی های انجام شده در صنعت نفت کشور به منظور تحقق خودکفایی کشور در زمینه تولید بنزین، هم اکنون میزان تولید و مصرف بنزین در کشور تقریبا متعادل شده و با اجرای بخشی از طرح های توسعه ای در پالایشگاه های کشور میزان تولید روزانه بنزین از حدود 43 میلیون لیتر به مرز 58 میلیون لیتر رسیده است که این میزان با اجرای بخشی از طرح های توسعه ای به 70 میلیون لیتر و با اجرای کامل تمام طرح های توسعه ای در کشور به مرز 80 میلیون لیتر خواهد رسید.

شانا

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► هماهنگی هزینه استخدام بانک صادرات با نرخ تورم!
سایت شرکت مخابرات از دسترس خارج شد ◄

مطالب مرتبط
بنر