راه‌‌اندازي سيستم خريد و فروش كالا در موسسه مالي و اعتباري مهر

شنبه ، 13 مهر 1387 ، 08:59
 
به گفته احمد شفیع زاده ، مدیر عامل موسسه مالي و اعتباري مهر، این موسسه  به زودي ابزاري براي خريد و فروش كالا و انواع خريد و فروش‌ها را راه‌اندازي مي‌كند.
 
احمد شفيع‌زاده، مديرعامل موسسه مالي و اعتباري مهر در حضور جمعي از سپرده‌گذاران و مسوولان موسسه  با بيان اين مطلب افزود: هم‌اكنون خدماتي همچون ايميل بانك، تلفن‌بانك و ... به مشتريان موسسه ارائه مي‌شود و به زودي خدمتي براي خريد و فروش كالا راه‌اندازي خواهد شد و همه سپرده‌گذاران مي‌توانند براي سهولت در كارهايشان از اين ابزارها استفاده كنند.
وي با بيان اينكه براي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيك بايد فرهنگ‌سازي شود، تصريح كرد: اميدواريم اين فرهنگ كه در هر ساعتي از شبانه‌روز مي‌توان از خدمات بانكي استفاده كرد، نهادينه شود.شفيع‌زاده اظهار داشت: بر اساس آمارها موسسه مالي و اعتباري مهر جزو 70 شركت برتر كشور در سال 86 بود پيش‌بيني مي‌شود در سال 87، اين موسسه جزو 50 شركت برتر باشد.وي با تاكيد بر اينكه در موسسه مالي و اعتباري مهر، منافع به خدمت تبديل مي‌شود، گفت: به‌رغم همه تنگناهاي سيستم پولي كشور و مشكلات عديده‌اي كه براي توليد‌كنندگان به وجود آمد، اين موسسه در خدمت بسياري از توليد‌كنندگان بوده است.
مديرعامل موسسه مالي و اعتباري مهر با تاكيد بر اينكه اين موسسه 5هزار نيروي انساني دارد، افزود: 50درصد از اين ميزان داراي تحصيلات عاليه هستند.
وي تعداد شعب موسسه را 700 شعبه اعلام كرد.

 

► اهمیت و ویژگی های قرض الحسنه
تاسيس بانك توسعه صادرات ايران در الجزاير ◄

مطالب مرتبط
بنر