9 ساله ای که پول پارو می کند

سه شنبه ، 27 تیر 1391 ، 13:34

كيئرون ويليامسون پسر بچه ۹ ساله انگلیسی اندك اندك از راه فروش تابلوهایش به یك میلیونر تبدیل می شود. تابلوهای او ظرف مدت كوتاه ۱۵ دقیقه از طریق تلفن یا اینترنت توسط خریدارانی از سراسر جهان خریداری می شوند.

 

این نابغه كوچك آموزش نقاشی را از سال ۲۰۰۸ آغاز كرد و نخستین تابلوی خود را در جریان سفری خانوادگی در كورنوال انگلستان كشید.

كیئرون در به تصویر كشیدن مناظر دارای یك نبوغ ذاتی است. نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی ۱۹ تابلوی او به بازار عرضه شده كه در جریان حراجی به مبلغ ۱۸ هزار یورو بفروش رفتند. در سال ۲۰۱۰ میلادی ۳۳ تابلوی او برایش ۱۹۰ هزار یورو درآمد در برداشت.

از آن پس تابلوهای این نقاش كوچك با استقبال مواجه شدند. دو تابلوی منظره كیئرون هر یك به مبلغ ۴۴۲۶۰ یورو فروخته شدند. ساده ترین آثار او كه بیش از چند دقیقه وقت صرف آنها نمی كند قیمتشان كمتر از ۷۶۰۰ یورو نیست.

یك تابلوی كیئرون به نام "بندر مواجیسی در كورنوال" به مبلغ ۵۴ هزار یورو به فروش رفت. هنگام عرضه تابلوهای او خریداران از سراسر جهان به نمایشگاه عرضه كننده آثار كیئرون مراجعه می كنند.

با اینكه كیئرون با فروش تابلوهایش زندگی مرفهی را برای خانواده اش فراهم كرده اما از درس و ورزش نیز غافل نمی شود. مادر كیئرون می گوید: فعلا كشیدن هفته ای دو یا سه تابلو برای پسرش كافی است و او مایل است كه كیئرون اعتدال را رعایت كرده و رفتارش مطابق سن و سالش باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► زندگی و پول خرج کردن تهرانی ها از نگاه یک خارجی
توصیه‌های برندگان جوایز نوبل برای آینده شغلی شما ◄

مطالب مرتبط
بنر