دانلود به سرعت نور، رهاورد تازه گوگل

يكشنبه ، 8 مرداد 1391 ، 07:00

دانلود حجم یک گیگا بایت در ثانیه! احتمالا شما هم مثل ما با شنیدن این جمله پوزخندی می زنید و با خود می گویید امکان ندارد! ولی اگر از ما می شنوید، باید بگوییم که چرا گاهی غیرممکن ها هم ممکن می شوند.

به گزارش بانکی دات آی آر، پیشرفت امروز دنیای فناوری آنقدر سریع هست که به ما بقبولاند،  در روزگاری هستیم که می شود یک فیلم را با سرعت هر چه تمام تر و بدون مانع دانلود کرد. البته این امر شاید شامل اینترنت کشور ما نشود!

گوگلی ها به تازگی یک سرویس اینترنت با سرعت فوق العاده بالا معرفی کرده که قادر است در هر ثانیه تا حجم یک گیگابایت را دانلود کند.

سرویس تازه گوگل با بهره گیری از فیبر نوری خدمات دانلود را به کاربران خود در کانزاس آمریکا ارائه می دهد و کاربران این منطقه از جهان با این فناوری بیشترین سرعت دانلود را روی زمین تجربه می کنند.

کانکشن های با سرعت بسیار بالای فیبر نوری گوگل به کاربران این امکان را می دهد تا کانال های زنده، نتفلیکس، یوتیوب، شوهای ضبط شده و ده ها هزار ساعت برنامه درخواستی خود را جستجو کنند، هر چند از این امکان برای گوشی های تلفن همراه در دسترس نیست.

این امکان فعلا فقط در ایالت کانزاس آمریکا به کاربران ارائه می شود و کسانی که مایل باشند از این خدمات استفاده کنند، باید آن را خریداری کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► مهارت های زندگی در قرن بیست و یکم
بدترین پولشویی های تاریخ را بشناسید! ◄

مطالب مرتبط
بنر