به هم پیوستگی بانک ملی و بانک صنعت و معدن

دوشنبه ، 15 مهر 1387 ، 16:30
 
با ابتكار بانك صنعت‌و‌معدن و براي اولين بار در سيستم بانكي كشورمان، مشتريان دو بانك صنعت‌و‌معدن و ملي قادر خواهند بود در بانك و شعبه‌اي غير از شعب خودشان، خدمات دريافت كنند.

روز گذشته و در مراسمي با حضور اعضاي هيات‌مديره دو بانك، چند تن از مسوولان و مديران بانك مركزي، تفاهم‌نامه‌اي به امضاي مديران عامل دو بانك رسيد كه براساس آن مشتريان هر يك از دو بانك، مي‌توانند در مرحله اول از خدمات حساب جاري در هر شعبه‌اي از اين بانك‌ها استفاده كنند.
محمدرضا پيشرو مديرعامل بانك صنعت‌و‌معدن كه به عنوان مبتكر اين طرح است با بيان اينكه با اين طرح مشتريان بانك‌ها قادر خواهند بود به صورت on line از خدمات بانكي بهره‌مند شوند، تصريح كرد: در نهايت اين طرح به نقطه‌اي خواهد رسيد كه سيستم بانكي شعب بدون نام داشته باشند. چنانكه مشتريان با مراجعه به يك آژانس مي‌توانند خدمات متفاوتي دريافت كنند. مشتريان بانك‌ها نيز بايد بتوانند همه خدمات متعلق به همه بانك‌ها را دريافت كنند.
پيشرو افزود: بانك صنعت‌و‌معدن به عنوان بانك توسعه‌اي، وظايفي را به عهده گرفته و با حمايت دولت و مجلس در جهت تقويت بنيه مالي و با سرمايه پايه 24هزار ميليارد ريال، جزو بانك‌هاي برتر و هم رديف با بانك ملي است.
وي ابراز اميدواري كرد: بانك صنعت‌و‌معدن بتواند مشتريان زيادي داشته باشد.
همچنين مديرعامل بانك صنعت‌و‌معدن با تاكيد بر اينكه تا پايان ماه، همه شعب بانك ملي كه به سيستم يك‌پارچه متصل باشند به مشتريان بانك صنعت و معدن خدمات ارائه خواهند داد، گفت: در مرحله اول اين تفاهم نامه با بانك ملي بوده كه در مرحله بعدي اين تفاهم با بانك‌هاي ملت و صادرات منعقد خواهد شد.
وي ادامه داد: در حال حاضر اين خدمات در حد خدمات حساب‌هاي جاري خواهد بود كه به زودي به همه خدمات بانكي تسري مي‌يابد.
وي در خصوص اخذ كارمزد در ازاي ارائه خدمات اعلام كرد: براساس توافقات انجام شده كارمزدي از مشتري اخذ نمي‌شود.
لازم به ذكر است با اين تفاهم‌نامه عملا 3هزار و 229شعبه بانك ملي به 41 شعبه بانك صنعت و معدن براي ارائه خدمات به بانك صنعت و معدن افزوده خواهد شد.
در عين حال صدقي مديرعامل بانك ملي نيز با بيان اين كه يكي از تحولات مهم الكترونيكي كردن بانك‌ها است، افزود: انتظاراتي از بانك‌ها در جهت اعتباردهي و به روز كردن تشكيلات بانك‌ها وجود دارد. 

► پرداخت تسهیلات 5 میلیارد دلاری به صنایع
معارفه رئیس کل ◄

مطالب مرتبط
بنر