از دیگر دورههاي سپری شده توسط بانک سامان از نیمه مرداد الی پایان شهریور ماه87 ميتوان به مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، اندازه گیری رضایت مشتری(CSM)، تکنیکهاي بازاریابی تلفنی در خدمات بانکی و تکنیکهاي فروشندگی حرفهای با نگرش خدمات بانک اشاره نمود. بر این اساس، با توجه به گذراندن دورههاي مختلف مذکور، نیروهای جدید بخش سامان ارتباط، آمادگی کاملتر و بیشتری برای پاسخگویی به مشتریان و نیز پرداختن به امر مشاوره آنها در خصوص خدمات بانک سامان را دارند. قابل توجه آنکه شماره تلفن برقراری تماس با مرکز سامان ارتباط و سرویس تلفن بانک سامان 6422-021 ميباشد.