کافه استخدام/ آخرین رویداد های استخدامی در هفته ای که گذشت

يكشنبه ، 9 مهر 1391 ، 10:33

 

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

در هفته ای که گذشت بازار استخدام کشور بسیار داغ بود. شرکت ها و سازمان های مختلف در پی جذب بهترین نیرو ها بودند و در مقابل کارجویان هم تلاش می کردند تا مهارت های خویش را به بهترین نحو در معرض نمایش بگذارند.

در این گزارش شما را در جریان اهم اتفاقاتی که در این هفته رخ داد خواهیم گذاشت.

مشکل استخدام های دولتی همچنان ادامه دارد

در هفته گذشته معاون راهبردي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني با بيان اين‌كه استخدام رسمي متوقف نشده است، گفت:وضعيت استخدام‌ها در جلسه شوراي توسعه با حضور معاونت رييس جمهوري مشخص مي‌شود.

هاجر تحريري نيك صفت در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها، درباره اخبار منتشر شده مبني بر توقف استخدام رسمي اظهار كرد:اين اخبار صحت ندارد و تكليف كليه كساني كه در آزمون استخدامي شركت كرده و يا قرار است كه شركت كنند و جذب نظام اداري شوند با برگزاري جلسه اي در شوراي توسعه مديريت با حضور معاون رييس جمهوري مشخص مي‌شود.

وي در ادامه با بيان اين‌كه زمان برگزاري اين شورا از سوي معاون رييس جمهوري اعلام مي‌شود،گفت:در اين شورا مصوبه اي به تصويب مي رسد كه تكليف استخدام‌ها را مشخص مي‌كند.

معاون راهبردي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني با بيان اين‌كه سهميه‌ها بر اساس قانون با پيشنهاد معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و معاونت توسعه مديريت و با تصويب شوراي توسعه مشخص مي‌شود،تصريح كرد:در مورد جزئيات معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني تصميم مي‌گيرد.

به گفته او در پيش نويس مصوبه سهميه استان‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده و برآورد صورت گرفته است.

آزمون بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزارشد

آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران به شکلی کاملا منظم برگزار شد. کاربران سایت بانکی سطح سوالات را خوب ارزیابی کردند و معتقد بودن در خصوص تعیین سوالات وقت و انرژی صرف شده بوده و در این خصوص راضی بودند.

برخی شائبه ها در خصوص اتمام مجوز این بانک سبب نگرانی شرکت کنندگان آزمون شده و برخی هم نگران عنصر اجتماعی "پارتی بازی" در تعیین کارمندان جدیدند.

نتایج آزمون موسسه عسکریه اعلام شد

در این هفته نتایج آزمون استخدامی موسسه عسکریه منتشر شد که طبق پیش بینی ها سبب شادی و خشنودی پذیرفته شدگان و دلسردی افرادی که پذیرفته نشده بودند گردید.

تداخل آزمون شرکت نفت لاوان و شهرداری

آزمون شهرداری ها همچنان خبر ساز است در پی مشکلات به وجود آمده برای برخی دفترچه های شرکت کننده در آزمون پیشین قرار است که آزمون جایگزینی برگزار شود.

تداخل آزمون شهرداری ها و شرکت نفت لاوان بر ابهامات موجود می افزاید.

برخی از شرکت کنندگان آزمون برسر دوراهی شرکت در آزمون شهرداری ها و شرکت نفت لاوان سرگردان اند.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► اعطای تسهیلات به دفاتر خدمات الکترونیک توسط بانک رفاه
در قاب تصویر/ درخت رنگین کمان، رنگارنگ و رنگفام! ◄

مطالب مرتبط
بنر