کافه استخدام/ اندرباب استخدام عجیب و غریب مخابرت

چهارشنبه ، 19 مهر 1391 ، 10:52

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

قرار بود یک آزمون استخدامی باشد مثل سایر آزمون ها اما انقدر پرابهام و سوال برانگیز شد که این روزها بیشتر به یک معمای لاینحل می ماند تا یک آزمون استخدامی.

آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران ،جمعه 17 شهریور 1391،باحضور تعداد زیادی از مشتاقان برگزار شد با این وجود چندان موفق نبود چرا که شرکت کنندگان را با دشواری های زیادی روبرو ساخت.

از روز برگزاری آزمون همه منتظرند که نتایج اعلام شود اما خبرهای ضد و نقیضی در این خصوص ارائه می شود برخی پیش از 20 مهر ماه را زمان مناسب اعلام نتایج اعلام کرده اند و در برخی سایت ها آبان ماه زمان اعلام نتایج اعلام شده. از این تناقضات که بگذریم مساله اصلی گفته ای است که برخی کاربران سایت به نقل از مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات گفته اند که "همه در این آزمون قرار بود برابر باشند و سهمیه خاصی وجود ندشته باشد"

درحالی که روز گذشته اطلاعیه مهمی منتشر شد که به موجب آن به همه کاربران پیام کوتاه زده شد که اگر شامل سهمیه خاصی می شوند هرچه سریعتر مدارکشان را ارسال کنند. بخسی از متن پیام کوتاه از این قرار است:


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارایه مدارک تا چهارشنبه ۹۱/۷/۱۹به سایت مخابرات مراجعه کنید.

متن کامل اطلاعیه:

مقرر گردیده است برای جانبازان ، آزادگان ، فرزندان و همسران شهداء و فرزندان جانبازان دارای 25% جانبازی و بالاتر ، فرزندان و همسران آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت که در آزمون استخدامی مورخ 17 / 6 / 91 این شرکت و شرکتهای تابعه حضور داشته اند، امتیاز ویژه در نظر گرفته شود ، لذا خواهشمند است آن دسته از داوطلبانی کـــه جزو این عزیزان می باشند مدارک و مستندات تأیید شده از سوی مراجع ذیصلاح را حداکثر تا  23/ 7 / 91به کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه جهت اعمال امتیاز ارایه نمایند. بدیهی است به مدارک ارایه شده پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اگرچه حقی که خانواده شهدا بر مردم دارند برکسی پوشیده نیست اما عملکرد مخابرات در خصوص این آگهی به شدت متعجب کننده است قضاوت باشما!

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► ماجرای شی نورانی که کنجکاوی را به دردسر انداخت
درقاب تصویر/ به خاطر یک لقمه نان ◄

مطالب مرتبط
بنر