تعطیلی شعب زیان ده بانک تجارت

دوشنبه ، 22 مهر 1387 ، 17:16
 
 
مجيد رضا داوري ـ مديرعامل بانك تجارت ـ  با بيان اينكه در سال 86 بانك تجارت توانست سهم خود را از بازار منابع بانكي افزايش دهد گفت: بانك تجارت تنها بانك تجاري كشور بود كه تراز مالي آن نزد بانك مركزي مثبت بوده و همچنين شرايط حضور در بورس را فراهم آورد.
وي با اشاره به اينكه حذف شعب زيان‌ده و غير ضروری يكي از برنامه‌هاي اصلي بانك پيش از حضور در بورس است تصريح كرد: البته ممكن است كه برخي شعب زيان‌ده نيز باشند ولي به دليل نياز به خدمت‌ساني و يا برخي ملاحظات ديگر فعاليت آنها ادامه يابد.
به گفته وي تا كنون 45 شعبه زيان‌ده و غيرضرور را در شعب ديگر ادغام كرده‌ايم و مطابق برنامه قرار است اين طرح 350 شعبه را در برگيرد.
مديرعامل بانك تجارت با بيان اينكه تغييرات ساختار سازماني بانك براي بهبود فرايندهاي جاري بانك و تطبيق پذيري با تغييرات پيش رو امري ناگزير است، توضيح داد: بخش انفورماتيك بانك بايد به سرعت از وضعيت موجود خارج شود تا امكان آغاز تحولات اساسي براي بهبود خدمات و عملكردهاي بانك فراهم آيد. به اعتقاد وي پذيرش ريسك ناشي از تغييرات، هيچ پيشرفت قابل توجهي براي سازمان حاصل نخواهد شد.
داوري درباره اجراي طرح سامانه ساتنا گفت: در طي اين مدت كوتاه مردم از اين طرح استقبال بسيار خوبي كرده‌اند و مشتريان نيز بسيار راضي بودند.
وي به ورشكستگي بانك‌هاي آمريكايي اشاره كرد و افزود: خوشبختانه از آنجايي كه سيستم بانكي كشور ما كاملا با بانك‌هاي آمريكايي متفاوت است تاثيري بر روند كاري ما به جا نگذاشته ولي تا حدي در اقتصاد جهاني تاثير گذشته كه اين تاثير در روند بانك‌هاي كشور ما بسيار اندك است.

 

 

► خروج دارایی های بانک های ایرانی از اروپا
19درصد سود علي‌الحساب به سپرده يكساله ويژه ◄

مطالب مرتبط
بنر