گزارش/ قطعی مجدد شتاب همزمان با پرداخت یارانه ها!

دوشنبه ، 22 آبان 1391 ، 10:01

قریب به یک سال از پرداخت نخستین مرحله پرداخت نقدی یارانه ها می گذرد اما هنوز بانک ها و شبکه شتاب نتوانسته اند خود را با این شرایط تطبیق دهند.

به گزارش بانکی دات آی آر، شب گذشته و همزمان با پرداخت نقدی یارانه های آبان ماه شبکه شتاب ساعاتی دچار اختلال شد و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورد.

بسیاری از مردم که برای دریافت وجه نقد و یا انجام سایر امور بانکی خود مقابل خود پرداز ها صف های عریض و طویلی تشکیل داده بودند با قطعی شبکه شتاب مواجه  و سرگردان شدند.

 

یکی از شهروندان تهرانی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: امروز بعد از مدت ها تصمیم گرفتم از طریق پرداخت غیر نقدی خرید کنم تا کمتر در صف یارانه ها معطل شوم اما نه تنها نتوانستم خرید کنم بلکه پول هم از حسابم کسر شده و حالا مجبورم فردا ساعاتی از روز را صرف پیگیری پرداخت ناموفقم کنم.

وی افزود: این تنها مشکل من نیست فروشنده ها هم در مبادلاتشان دچار مشکل شده اند. من از یک مغازه قصابی مقداری گوشت خریده ام، فروشنده هم زحمت کشیده گوشت ها را پاک و آماده طبخ نموده است حالا نه من پول نقد دارم و نه کارت خوان قادر به پاسخگویی است.

دراین بین بحث های پراکنده ای هم بین فروشندگان و خریداران در نخستین ساعات عصر گذشته از سوی خبرنگار ما مشاهده شد که سبب سرگردانی و نارضایتی مردم شده بود.

شب گذشته خرید های اینترنتی هم مشکلات فراوانی داشت و این امر سبب ثبت بسیاری از خرید های ناموفق و به هم ریختگی پرداخت های الکترونیک گردید.

خودپرداز های بانک ها تنها به دارندگان کارت های خودشان سرویس ارائه می کردند و برای دریافت مبلغی اندک مجبور می شدید ساعت ها دور شهر بگردید و خود پردازهای مختلف را امتحان کنید.

مسلما این نخستین بار نیست که چنین اشکالاتی در سیستم بانکی کشور بروز می کند و اینطور که به نظر می رسد آخرین بار هم نخواهد بود.

اما به راستی این دور تسلسل تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و بالاخره چه زمانی مسئولان از خواب غفلت بیدار می شوند و چاره ای برای این مشکل خواهند اندیشید.

این سوالی است که مدت هاست ذهن مردم و مشتریان بانک ها را به خود مشغول کرده اما هیچ پاسخ روشنی برای آن وجود ندارد.

سایت بانکی آمادگی دارد پاسخ مسئولان در این خصوص را به اطلاع شهروندان برساند.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

 

► 10 فایده لبخند زدن به غریبه ها
آیا فیس بوک کامپیوتر مقوایی می سازد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر