مذاکره محرمانه بانوان اول یاهو و فیسبوک برای گسترش روابط

سه شنبه ، 30 آبان 1391 ، 12:03

دو شرکت فیس بوک و یاهو در حال مذاکره برای گسترش روابط هستند که این امر به معنای پایان ارتباط یاهو و مایکروسافت است.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، منابع خبری می گویند ماریسا مایر، مدیرعامل یاهو و شریل سندبرگ، مدیر امور اجرایی فیسبوک، در حال مذاکره برای یافتن راه های گسترش ارتباط این دو شرکت بزرگ فناوری هستند.

این دو غول دنیای فناوری در حال حاضر در پروژه های کوچکی چون به اشتراک گذاری اخبار یاهو در فیس بوک باهم همکاری می کنند. همچنین اخیرا توافق نامه ای برای حل و فصل دعاوی بلندمدت پیشین بر سر پتنت ها امضا کردند، اما جنس مذاکرات فعلی با همکاری های پیشین کمی تفاوت دارد.

 

 

انتظار سران بلندپایه فیس بوک و یاهو از این مذاکرات رسیدن به نتایجی مثبت در باب گسترش همکاری ها در زمینه جستجوهای مبتنی بر وب است.

اظهار نظر مارک زاکربرگ، موسس و مدیر عامل فیسبوک مبنی بر اینکه شبکه های اجتماعی جایگاه بسیار منحصر به فردی در پاسخگویی به درخواست های مردم دارند، نشان از این دارد که فیسبوک برنامه ای جدی برای گسترش سهولت جستجوی این شبکه اجتماعی دارد.

از سوی دیگر، یاهو نیز به عنوان یکی از نخستین موتورهای جستجوی اینترنتی می تواند منافع زیادی را از بیش از یک میلیارد نفر کاربر فیس بوک مال خود کند.

اگرچه یاهو پس از ظهور گوگل، همواره در سایه گوگل و گوگلی ها به سر برده است، اما به نتیجه رسیدن این مذاکرات می تواند سایه سنگین گوگل را بر سر یاهو کمتر کند.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► کافه استخدام/ استخدام مشکوک بانک خاورمیانه
8 مقام ارشد ایرانی تبار آمریکا و اسرائیل + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر