کافه استخدام/ بانک صنعت و معدن تعیین تکلیف کند

سه شنبه ، 5 دی 1391 ، 08:13

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

بانک صنعت و معدن یک سال است که داوطلبان استخدام را بلاتکلیف گذاشته و پاسخگوی پرسش های متعدد آن ها نیست.

.چرا با گذشت یک سال از زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن، برگزاری آزمون برای 3 بار متوالی لغو و موکول به تاریخ جدیدی شد و سر آخر هم با اطلاعیه ای که بانک صنعت و معدن در سایت خود درج نمود، برگزاری آزمون به طور کامل در هاله ای از ابهام قرار گرفته است!!!؟

آیا این امر، بی احترامی به افراد شرکت کننده در این آزمون نیست؟

طی روزهای اخیر و به احترام کاربران عزیز بارها با این بانک تماس گرفتیم اما مسئولان حاضر به پاسخگویی و رفع ابهامات موجود نشدند. پیشتر عدم ارائه مجوز از سوی نهاد های مربوطه به عنوان مانع اصلی برگزاری آزمون معرفی شده بود. این درحالیست که  این ادعا این سوال را مطرح می کند که چرا پیش از اخذ مجوز های لازم اقدام به انتشار آگهی نموده اند؟

ای کاش حاضر می شدند بابت این همه بلاتکلیفی و وقتی که از داوطلبان هدر کرده اند عذر خواهی کنند یا حداقل پاسخ قانع کننده ای در خصوص علت این همه بی برنامگی و بی نظمی می دادند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

 

 

► حداقل مزد 92 چقدر است؟
تاثیرگذارترین شخصیت های سال 2012+ عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر