نامه وارده/ رنجنامه یکی ار کارکنان موسسات مالی

دوشنبه ، 9 بهمن 1391 ، 08:47

کار در بانک و موسسات مالی مزایای بسیار زیادی دارد. از این رو استخدام در بانک ها و موسسات مالی نهایت آمال و آرزوهای خیلی از جوانان به ویژه کسانی است که در رشته های مربوط به اقتصاد ، علوم کامپیوتر و یا سایر رشته های مرتبط تحصیل کرده اند.

اما این آرزوهای زیبا تنها یک روی سکه است و استخدام در مجموعه های اینچنینی سختی های خاص خودش را هم دارد.

یکی از کارکنان یک موسسه مالی و اعتباری مطرح کشور رنجنامه ای چند خطی برای ما ارسال کرده تا شاید مسئولان و مدیران را به فکر وادارد.

برای شما هم که به دنبال کار در بانک ها هستید بد نیست با تامل بیشتری این متن را مطالعه کنید تا با دید بازتری نسبت به انتخاب شغل آینده تان عمل کنید.

البته انتشار این نامه به معنی تایید یا رد ادعاهای مطرح شده در آن نیست، بلکه به معنای انتقال دیدگاه های یکی از کسانی است که در متن کار است و از سختی های کارش می گوید.

متن نامه ارسالی به این شرح است:


سلام. باتقدیر از زحماتتان. کارمندان .... در شهرستانها واقعا همچون برده هااستثمار شده اند. از 7 صبح تا 7شب. بی وقفه کار میکنند.

شعب واقعا شلوغ و حقوق پایین. 6روز در هفته باجه عصر دارند. هر روز، هر روز. بخدا فرسوده شدیم. اگر هم اعتراض کنیم تهدید به اخراج میشویم. در تهران پس از گردهمایی اعتراضی خانواده کارکنان در جلوی ساختمان مرکزی تعاونی, تایم آنها یکسره تا 4عصر شد.

ولی ما شهرستانی ها بدبخت هستیم. بخدا داریم از زور بی خوابی و فشار کاری و از همه بدتر اعتراض خانواده می میریم. تو رابخدا با درج این مطلب مسئولان ما را کمی به فکر فرو ببرید تا شاید، شاید به درد ما هم فکر کنند و فقط به فکر درآمد خودشان نباشند.

در صورتی که نیاز باشد حاضرم تا اطلاعات کاملتری هم در اختیارتان بگذارم. ولی تو را بخدا از این درد دل سرسری نگذرید.

با تشکر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► ۱۰ نکته از رهبران بزرگ دنیای فن‌آوری
آنچه شرکت های نوآور را همواره بالا نگاه می دارد ◄

مطالب مرتبط
بنر